Julia i Adam pracowali razem nad prezentacją dla ważnego klienta. Siedzieli przy stole konferencyjnym, pochłonięci swoją pracą. Julia, ubrana w elegancki czarny garnitur, uważnie przeglądała slajdy, podczas gdy Adam, w granatowej koszuli i spodniach, robił notatki na marginesie.
-Jak myślisz, spodoba im się ten slajd? - zapytała Julia, wskazując na slajd z danymi finansowymi. Jej głos był pewny i profesjonalny.
-Myślę, że tak" - odpowiedział Adam. Jest jasny i zwięzły, a liczby mówią same za siebie.Adam miał ciepły i przyjazny głos.
-Mam nadzieję, że masz rację - powiedziała Julia. To dla mnie bardzo ważne. Jej oczy błyszczały .
-Wiem, że dasz radę - powiedział Adam. Jesteś świetna w tym, co robisz.Jego słowa były pełne zachęty.
Julia uśmiechnęła się.
-Dziękuję - powiedziała. Jej uśmiech był promienny i zaraźliwy.Pracowali dalej w ciszy przez kilka minut. Nagle Adam przerwał milczenie.
-Wiesz, myślę, że jesteśmy całkiem dobrym zespołem - powiedział. Jego oczy spotkały się z oczami Julii. Dobrze nam się razem pracuje.
-Zgadzam się - powiedziała Julia. Myślę, że uzupełniamy się nawzajem. Jej głos był pełen uznania.
-Wiesz, co jeszcze myślę? - powiedział Adam. Jego głos był teraz nieco niższy i bardziej intymny.
-Co?- zapytała Julia. Jej serce zaczęło szybciej bić.
-Myślę, że moglibyśmy być świetną parą - powiedział Adam. Jego spojrzenie było pełne nadziei i oczekiwania.
Julia była zaskoczona, ale i podekscytowana.
-Naprawdę tak myślisz?- zapytała. Jej głos był nieco drżący.-Tak - powiedział Adam. Jesteś inteligentna, zabawna i piękna. Jesteś wszystkim, czego kiedykolwiek chciałem w kobiecie.Jego słowa były szczere i pełne uczucia.
Julia uśmiechnęła się.
-Dziękuję- powiedziała. Myślę, że też mogłabym być świetną parą.Jej uśmiech był pełen radości.Julia i Adam pracowali razem w kancelarii prawniczej nad kilkoma wspólnymi projektami. Początkowo ich współpraca była czysto zawodowa, ale z czasem zaczęli dostrzegać w sobie coś więcej.
Mimo że Adam wcześniej wspominał, że nie jest zainteresowany romansami w miejscu pracy, wspólne projekty i praca zbliżyły ich do siebie. Spędzali ze sobą dużo czasu, omawiając szczegóły projektów i wymieniając się pomysłami. Stopniowo zaczęli lepiej się poznawać i odkrywać, że mają wiele wspólnych zainteresowań.
Z czasem zaczęli spotykać się również poza pracą, na kawie czy lunchu. Rozmowy, które początkowo dotyczyły głównie pracy, zaczęły schodzić na bardziej osobiste tematy. Odkryli, że mają podobne poczucie humoru, lubią te same filmy i książki.
Ich więź rosła z każdym dniem, a granica między współpracą zawodową a czymś więcej zaczęła się zacierać. Mimo początkowych obaw i wcześniejszych deklaracji Adama, oboje zaczęli odczuwać wzajemną sympatię i przyciąganie.
CZYTASZ
Ogniste pożądanie
RomanceOgniste Pożądanie to historia młodej dziewczyny rozpoczynającej pracę u przystojnego prawnika, gdzie między nimi wybucha namiętny romans. Intrygujące połączenie pracy, emocji i tajemniczych zakamarków prawa sprawia, że ta historia obiecuje gorące e...