Adam patrzył, jak Julia odchodzi, a potem wrócił do swojego stolika. Uśmiechał się do siebie. Wiedział, że znalazł kobietę swoich marzeń.
Julia szła ulicą, a jej serce biło jej mocno w piersi. Nie mogła uwierzyć, że właśnie poznała mężczyznę swoich marzeń. Adam był wszystkim, czego kiedykolwiek chciała w mężczyźnie: był przystojny, inteligentny, zabawny i opiekuńczy.
Julia nie mogła się doczekać, aby go ponownie zobaczyć. Przyspieszyła kroku, chcąc jak najszybciej wrócić do biura i dokończyć pracę.
Weszła do biura i przywitała się ze współpracownikami. Wszyscy byli mili i przyjaźni, ale Julia nie mogła przestać myśleć o Adamie.
Usiadła przy swoim biurku i spróbowała się skupić na pracy, ale nie mogła. Jej myśli wciąż błądziły przy Adamie. Wyobrażała sobie jego uśmiech, jego oczy i jego głos.
W końcu Julia poddała się i sięgnęła po telefon. Wybrała numer Adama i czekała, aż odbierze.
*Adam:* Halo?
*Julia:* Cześć, Adam. To Julia.
*Adam:* Julia! Miło cię słyszeć.
*Julia:* Ciebie też.
Rozmawiali przez kolejną godzinę, śmiejąc się i dzieląc się swoimi historiami. Julia czuła się, jakby znała Adama od zawsze.
*Adam:* Muszę już iść, ale może moglibyśmy spotkać się później?
*Julia:* Chciałabym.
Ustalili, że spotkają się w tej samej kawiarni o tej samej porze.
Julia odłożyła telefon i westchnęła z zadowoleniem. Wiedziała, że znalazła mężczyznę swoich marzeń.
Julia i Adam spotkali się w kawiarni o ustalonej porze. Uśmiechnęli się do siebie, gdy tylko się zobaczyli.
*Julia:* Wyglądasz jak jakiś model .
*Adam:* Dzięki. Ty też wyglądasz pięknie.
Usiedli przy stoliku i zamówili kawę.
*Adam:* Jak minął ci dzień?
*Julia:* Był dobry. A twój?
*Adam:* Też dobry.
Rozmawiali przez wiele godzin, dzieląc się swoimi marzeniami, obawami i aspiracjami. Czuli się, jakby znali się od zawsze.
*Julia:* Wiesz, Adam, czuję się, jakbym cię znała od zawsze.
*Adam:* Ja też tak się czuję.
*Julia:* Jesteś niesamowity.
*Adam:* Ty też jesteś niesamowita.
Nagle Julia spojrzała na zegarek.*Julia:* Ojej, muszę już iść.
*Adam:* Już?*Julia:* Tak, mam jeszcze trochę pracy do zrobienia.
*Adam:* Rozumiem. Ale może moglibyśmy spotkać się później?*Julia:* Chciałabym. Gdzie?
*Adam:* Może w tym samym miejscu? O tej samej porze?*Julia:* Brzmi dobrze.
Uśmiechnęli się do siebie i pocałowali się.
*Julia:* Do zobaczenia później.
*Adam:* Do zobaczenia.Julia wyszła z kawiarni i ruszyła w stronę biura. Była szczęśliwa i podekscytowana myślą o ponownym spotkaniu z Adamem.
Adam patrzył, jak Julia odchodzi, a potem wrócił do swojego stolika. Uśmiechał się do siebie. Wiedział, że znalazł kobietę swoich marzeń.
CZYTASZ
Ogniste pożądanie
RomanceOgniste Pożądanie to historia młodej dziewczyny rozpoczynającej pracę u przystojnego prawnika, gdzie między nimi wybucha namiętny romans. Intrygujące połączenie pracy, emocji i tajemniczych zakamarków prawa sprawia, że ta historia obiecuje gorące e...