Julia i Adam pracowali przez resztę dnia, ignorując plotki. Wiedzieli, że będą one nadal krążyć, ale nie zamierzali pozwolić, aby wpłynęły na ich pracę.
Po pracy wyszli razem z biura. Trzymali się za ręce i uśmiechali do siebie. Wiedzieli, że plotki będą nadal krążyć, ale nie zamierzali pozwolić, aby to wpłynęło na ich związek.
Kiedy szli do samochodu, zobaczyli swojego kolegę, który rozpuszczał plotki. Stał w drzwiach biura i patrzył na nich.
Julia i Adam zatrzymali się i spojrzeli na niego.
**Julia:** Co?
**Kolega:** Przepraszam.
**Adam:** Za co?
**Kolega:** Za plotki.
**Julia:** Nie musisz przepraszać.
**Adam:** Masz rację.
**Kolega:** Ale ja naprawdę przepraszam.
**Julia:** Dobrze.
**Adam:** Akceptujemy twoje przeprosiny.
**Kolega:** Dziękuję.
Julia i Adam odwrócili się i poszli do samochodu. Wiedzieli, że plotki będą nadal krążyć, ale nie zamierzali pozwolić, aby wpłynęły na ich związek. Byli silniejsi niż plotki.
Wsiedli do samochodu i odjechali. Trzymali się za ręce i uśmiechali do siebie. Wiedzieli, że ich miłość jest silniejsza niż wszelkie plotki.
Julia i Adam jechali w milczeniu, trzymając się za ręce. Oboje myśleli o tym samym: plotkach, które krążyły o ich związku.
**Julia:** Wiesz, co ludzie mówią? - spytała w końcu Julia.
**Adam:** Tak - odpowiedział Adam. - Słyszałem.
**Julia:** To nieprawda - powiedziała Julia. - Nic takiego między nami nie było.
**Adam:** Wiem - powiedział Adam. - Nie wierzę im.
**Julia:** Ale inni mogą uwierzyć - powiedziała Julia. - Mogą pomyśleć, że jesteśmy...
**Adam:** Nie obchodzi mnie, co myślą inni - powiedział Adam. - Kocham cię i to jest jedyne, co się liczy.
**Julia:** Ja też cię kocham - powiedziała Julia.
Pojechali dalej w milczeniu, trzymając się za ręce. Wiedzieli, że plotki będą nadal krążyć, ale nie zamierzali pozwolić, aby wpłynęły na ich związek.
**Adam:** Wiesz, co? - powiedział Adam. - Nie obchodzi mnie, co mówią inni. Jesteśmy razem i to jest jedyne, co się liczy.
**Julia:** Masz rację - powiedziała Julia. - Nie pozwólmy, aby plotki nas zniszczyły.
**Adam:** Nigdy - powiedział Adam. - Kocham cię.
**Julia:** Ja też cię kocham.
Pojechali dalej, trzymając się za ręce. Wiedzieli, że ich miłość jest silniejsza niż wszelkie plotki.
Julia i Adam dotarli do mieszkania Julii. Zaparkowali samochód i wysiedli. Trzymali się za ręce i uśmiechali do siebie.
**Julia:** Dziękuję, że jesteś przy mnie - powiedziała Julia.
**Adam:** Zawsze będę przy tobie - powiedział Adam.
Weszli do mieszkania i zamknęli drzwi za sobą. Objęli się i pocałowali.
**Julia:** Kocham cię - powiedziała Julia.
**Adam:** Ja też cię kocham - powiedział Adam.
Poszli do sypialni i położyli się na łóżku. Trzymali się za ręce i patrzyli sobie w oczy.
**Julia:** Nie pozwólmy, aby plotki nas zniszczyły - powiedziała Julia.
**Adam:** Nigdy - powiedział Adam. - Nasza miłość jest silniejsza niż wszelkie plotki.
Pocałowali się ponownie i zasnęli w objęciach. Wiedzieli, że ich miłość jest silniejsza niż wszelkie plotki.
CZYTASZ
Ogniste pożądanie
RomanceOgniste Pożądanie to historia młodej dziewczyny rozpoczynającej pracę u przystojnego prawnika, gdzie między nimi wybucha namiętny romans. Intrygujące połączenie pracy, emocji i tajemniczych zakamarków prawa sprawia, że ta historia obiecuje gorące e...