Bu bir dejavu serisidir. Bu bölümü okurken konuşmak yasak. Tepki vermek yasak. Kaçmak yasak. Ve en önemlisi dünyada yaşamak yasak. Sizi bir dakikalığına insanların ve vampirlerin kavgalı olduğu bir diyara gönderiyorum. Bu diyarda da oy vermek ve nasıl hissettiğinizi yazmak zorundasınız yoksa vampirlerin tutsağı olursunuz. Kendinizi Kang Taehyun'un yerine koyun ve bulmacaları beraber çözün. Bir yanlış cevabınızda ölürsünüz. Okuduğunuz bütün bölümleri unutun. Asıl hikaye şuan başlıyor. İyi yaşamalar.
Kang Taehyun
Yolda üzgün bir şekilde yürürken karşıma kocaman bir bina çıkmıştı. Bu binayı daha önce hiç görmemiştim. Binanın önünde hiçbir kimse yoktu. Güvenlik bile yoktu. Merak edip İçeriye girdim. Bir anda kapı arkamdan kapandı. İçerisi oldukça karanlık ve sessizdi. Sessizliği bozan ilk şey hoparlörleri geln ses oldu.
'Geri dönüşü olmayan dejavu binasina hoşgeldiniz. Bu binada konuşmak, tepki vermek ve kaçmak yasak. Burası dünya değil ve siz ise dünyadayız gibi davranamazsınız. İlk şifremiz karşınızda duran duvardır. Bu duvarı açmanız gerekecek. Bir yanlış hamlenizde ölürsünüz. İyi yaşamalar.'
Şuandan itibaren içimden konuşacağım. Duvarda ne gibi bir şifre olabilirdi ki? Ayrıca bu şifrelerin sonu nereye çıkıyor? Hatta bunların sonu var mı?! Duvarda hiçbir şey yoktu. Elimi duvarın üzerine sürttüm ve elime bir çıkıntı denk geldi. Bir taş hafif yerinden çıkıktı. Taşı çektim ve içerisinde bir harita vardı. Cebime koydum ve açılan duvar ile umutla ilerlemeye devam ettim. Karşımda bir ayna vardı. Ve kendimi gördüğüm her saniye sinirimi bozuyordu. Büyük bir sinirle aynayı yumrukladım. Ve sanırım ipucu da buradaydı.
Elim çok acısada ipucunu bulduğum için sevinmiştim. Elimden akan kanı haritaya sürdüm ve haritada bir görsel belirdi. Yanan bir çiçek vardı ve o çiçeği sulayan bir el vardı. Sanırım bu sonraki bulmacanın şifresiydi. Peki kapı nereden açılacaktı. Burada aynadan başka bir şey yoktu. Aynayı hafifçe kaldırdım ve bir düğme vardı. Basmalı mıydım? Basmaktan başka çarem yoktu. Düğmeye bastım ve kapı açıldı. Korktuğum başıma gelmedi. İçeri girdim ve burada bir manzara vardı. Açık hava manzarası. Ama bir binanın içinde nasıl olurda dışarıda olabilirim? Bu manzara çok güzeldi. Hatta bu manzaraya her şeyimi verebilirdim. Dolunay çok güzel görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dejavu / taegyu
VampireKim bilebilirdi ki bir insanın bir vampire bu kadar ilgi duyabileceğini?