Hiçbir şeyin anlamlı olmadığı bir dünyadan merhaba. Anlamsız diyorum çünkü anlamlı olsaydı şuan Kang gözümün önünde hastane odasında yatıyor olmazdı. Ya ölürdü ya da yaşardı. Zamanın durduğunu hissedebiliyordum. Size göre her şey hareket ediyor olabilir, her yerden bir sesler duyulabilir fakat benim her şeyim ne hareket ediyor ne de ses çıkartıyor. Bu yüzden benim için zaman durmuştu. O benim arkadaşım ya da sevgilim olmayabilir ama o benim her şeyimdi. Bu yüzde bunun intikamını alacaktım. Biraz daha dayan Kang. Ve dayandığını her saniyelerde burada olduğumu unutma. Her anında senin yanında olacağım. Sen bu dünyada beni seven ve koruyan tek kişisin. Ben de seni koruyacağım.
'Siz Kang Bey'in yakını mısınız?'
Sonunda doktor odadan çıkmıştı.
"Evet, ben onun sev- ee asistanıyım."
'Biraz fazla kan kaybetmiş. Bu yüzden A- kana ihtiyacımız var.'
Ahhh, benim ki A+. Kendimi şuan çok suçlu hissediyorum.
"Ben hemen birisini bulup geleceğim."
Beomgyu: Kai, senin kan grubun ne?
Acil söylemen gerek.Yalaka: A-. Neden sordun bir sorun mu var?
Beomgyu: Sana bir konum
atıyorum hemen oraya gel.
Yalaka: Tamam, hemen geliyorum.
Kai geldiği an onu odanın içine ittim ve kapıyı arkasından kapattım. Üzgünüm arkadaşım ama kaçıracak 1 saniyem bile yok. İçeride doktor ile birlikteydi. Kai'yi tanıyorum. O ne yapacağını anlamıştır. Birkaç dakika sonra Kai odadan çıktı.
"Hiçbir şey demeden beni odaya ittirmene kızmıştım ama ne yaptığını anlayınca sustum. Bay Kang'ın mi kana ihtiyacı vardı?"
"Evet, vampirler onun kanını bitirmek için ısırıyorlardı. Ben geldiğimde hepsi kaybolmuşlardı. Bunun intikamını alacağım Kai. Kimse benim her şeyimi çalamaz!"
Sebepsizce ağlıyordum. Belki de sebepsizce değildir.
"S-sen nereden anladın?"
"Sen kimse için bu kadar telaşlanmazsın da ondan."
"Sen bir efsanesin."
"Ve efsaneler unutulmaz. Ayrıca efsaneliğini de unutturmaz. ; )"
Kai'ye ne kadar teşekkür etsem bu yaptığı iyilik karşısında az kalırdı. İşte bu yüzden o bir efsane ve o benim en iyi arkadaşım.
'Kang Bey'in durumu iyi. Şuan uyuyor. Uyandıktan sonra biraz dinlenmesi lazım. Sonra evine götürebilirsiniz. Bu da Kang Bey için yazdığım ilaçlar. Geçmiş olsun.'
Doktor elime ilaçların yazılı olduğu kağıdı verdi. 3 tane ilaç vardı.
"Peki şuan onu görebilir miyiz?"
'Çok kalmamak ve daraltmamak şartıyla evet.'
"Teşekkür ederim."
İçeriye tek girdim. Kang hala uyuyordu. Gözlerinin kapalı olması o kadar sınırı mi bozuyordu ki... Ben geldim ve hala o bana bakmıyor. Yanına bir koltuk çektim ve ona oturdum. Elini sıkıca tuttum. Çok hoş bir sıcaklığı vardı. Sanki yıllarca bu sıcaklığa ihtiyacım varmış gibiydi. Kang'dan inleme sesleri geliyordu. O uyanıyordu! Tam doktor çağırmak için kalkarken elimi sıkıca tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dejavu / taegyu
VampireKim bilebilirdi ki bir insanın bir vampire bu kadar ilgi duyabileceğini?