[20] dejavu FİNAL

33 2 0
                                    

Bu bir dejavu serisidir. Bu bölümü okurken konuşmak yasak. Tepki vermek yasak. Kaçmak yasak. Ve en önemlisi dünyada yaşamak yasak. Sizi bir dakikalığına insanların ve vampirlerin kavgalı olduğu bir diyara gönderiyorum. Bu diyarda da oy vermek ve nasıl hissettiğinizi yazmak zorundasınız yoksa vampirlerin tutsağı olursunuz. Kendinizi Beomgyu'nun yerine koyun ve bulmacaları beraber çözün. Bir yanlış cevabınızda ölürsünüz. Okuduğunuz bütün bölümleri unutun. Asıl hikaye şuan başlıyor. İyi yaşamalar.

'Devam edecek...'

Burası neresi ve benim burada ne işim var?

'Hoşgeldin solmuş çiçek. İşte kendi diyarına geldin. Tek yapman gereken karşına çıkan bulcamaları çözmek. Bu yolda yalnızsın. Senin tek yardımcın Bu yolda toplayacağın ipucular olacak. İyi yaşamalar.'

"Sen kimsin? Öğreneceğimi söylemiştin. Ayrıca Kang nerede?"

Hiçbir ses yoktu. Sadece karşımda bir kapı vardı ve nasıl açacağımız hiçbir şekilde bilmiyordum. Ahh evet. Telefonum ile Kang'ı arayabilirdim.

'Bir sen akıllısın zaten.'

"Efendim?"

'Yok bir şey.'

Normal bir soru sorsam cevaplamazdı. Elimi cebimde gezdirdim. Telefonum yoktu. Ahhhhhhhhhhh. Bu dejavu diyarı çok sinir bozucuuu.

'Sinir bozucu dediğin yer senin diyarın.'

"Sen de bir sus. Yada bana yardım et."

'Sustum.'

Keşke yardım etseydin. Bütün özgüvenimi topladım ve gözlerim kıpkırmızı olmuştu. Tek bir hamleyle kapıyı kırmıştım. Bu çocuk oyuncağı. Yuppiii.

'Bulmacayı çözmen gerekiyordu.'

"Kapı açıldı işte gerisini boşver."

Vampir huyum olmasaydı acaba ben buradan nasıl kurtulurdum? Ben dünyaya dönmek istiyorum. Haberimi daha tamamlayamamıştım. Neyse şimdi bunları düşünmenin hiç sırası değil. Karşıma birkaç tane ayna çıkmıştı. Ve bunların bir tanesi kırıktı. Hatta kan doluydu.

Bu aynaların hepsinde ben vardım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu aynaların hepsinde ben vardım. Hangisi doğru kapı olabilirdi ki? Özellikle de bu kanlı ayna dikkatimi çekti. Bu bir ipucu mu yoksa benden öncekilerin yaptığı bir şey mi? Aynaları teker teker dolaşsam bir yılı mi alır heralde. Aynaların hepsi birbirine benziyor. Kanlı aynayı kaldırdım ve yerde bir çıkıntı vardı. Ayağımla bastım ve bir tane aynada ışık yandı. Ama bu aynayı nasıl bulabilirdim ki? Kanlı aynayı aldım ve ışığa doğru tuttum. Işık kırılarak başka bir aynaya çarptı. Ben de o yerden o ışığı takip ettim. Sonunda aynayı bulmuştum ama şimdi ne yapacaktım? Ayna da bir yansıma vardı. Kanlı bir saat. Bu kan nereden geliyordu? Yansıma gittiğinde kırılan aynanın bana bir ipucu olduğunu düşünerek aynayı yumrukladım. Aslında bulmacayı bulamadığım için yumruklamıştım. Yerden bir kapı açıldı ve ben de içeri girdim.

dejavu / taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin