Mi történt?
⚽️ június 1.: a Wembley-ben megrendezték a férfi BL-döntőt. A Real Madrid és a Borussia Dortmund között zajlott az összecsapás. Szerintem egy nagyon jó, izgalmas döntő volt - pláne a tavalyihoz képest. Végül a Real nyerte meg története 15. BL-trófeáját [Carlo Ancelotti, a vezetőedző a kilencediket, ebből négyet még játékosként, és ez volt az 5. edzőként], egy 2-0-s sikerrel. Simának tűnhet, nem volt az. A németek - főleg az első félidőben - nagyon nagy helyzeteket alakítottak ki, csak hát a helyzetkihasználás az nem volt a legjobb, sőt.
🤾♀️ június 1-2.: Budapesten megrendezték a női kézi Bajnokok Ligája négyes döntőjét - a Győrnek köszönhetően magyar résztvevővel. Az Esjberg elleni elődöntőben konkrétan még az utolsó másodpercben is a győzelemért harcoltak - végül 1 góllal, 24-23-ra nyertek. A döntő ennél jóval simább volt, végig vezettek, és magabiztos, 30-24-es győzelmet aratva, 2019 után új Bajnokok Ligája győztes lett a Győr. Egyetlen szívfájdalmam, hogy egyik meccset sem közvetítte az M4, a döntő helyett például NBIII-as foci ment. De hát ezt megszoktuk, nemde?
🌊 Milák Kristófot szeretném még kiemelni. Amit ez a srác leművel, arra nincsenek szavak. emmus_the_emu tudja, mit gondolok erről az egészről. Valamikor, a hét első felében életében először felnőtt nemzetközi viadalon 200 pillangón kikapott. Valljuk be, egy olyan idővel, ami neki akkor is jobban menne, ha lázasan úszná le [ajánlom, hogy olvassátok el Virth Balázs, az edzője gondolatait arról asz úszásáról, rendkívül szimpatikus és normális ember]. Pár nappal rá, hétvégén, bumm, több mint egy másodperccel kobbat úszott. A világ idei második legjobbját, és itt nyert is. Le a kalappal előtted, Kristóf, kellenek ezek a csodás eredmények az Olimpián is! Mutasd meg a fotelhuszároknak, mit tudsz te!
Mi lesz ezen a héten?
🏐 június 5-7.: BL-final four, férfi vízilabda, Máltán
Meccsek:
☆ június 5., 19⁰⁰: I. elődöntő: Pro Recco (Zalesszal) - Olimpiakosz (Vámos Marcival)
☆ június 5., 21⁰⁰: II. elődöntő: FTC-Telekom Waterpolo (magyar csapat, egy rakat magyarral) - Novi Beograd
☆ június 7., 19⁰⁰: bronzmeccs
☆ június 7., 21⁰⁰: döntő🛶 június 5-7.: Kajak-kenu olimpiai válogató, a szegedi Maty-éren
⚽️ június 4. és 8.: férfi foci EB-felkészülési meccsek
☆ előbbi Írországban, 20⁴⁵-től
☆ utóbbi Debrecenben Izrael ellen, 18⁰⁰-tól [ez az utolsó meccs az EB előtt]🏃 június 7-12.: Atlétika EB, Rómában
☆ igazán erős mezőny
☆ sok magyarral
☆ és szeretett sportágunk, az atlétika minden versenyszáma🤾♂️ június 8-9.: BL-final four, férfi kézilabda
☆ június 8., 15⁰⁰: I. elődöntő: Magdeburg -Aalborg
☆ június 8., 18⁰⁰: II. elődöntő: Barcelona - Kiel
☆ június 9. [sajnos nem tudok pontos időt]: bronzmeccs
☆ június 9., 19⁰⁰: döntő
BẠN ĐANG ĐỌC
A sport és én
Ngẫu nhiên𝐒𝐏𝐎𝐑𝐓𝐁𝐎𝐎𝐊 𝓫𝔂 𝓔𝓶𝓼𝔃 ꧁ 𝐒𝐩𝐨𝐫𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐞 ꧂ ⋆˚ ༘ ①⋆。˚ 𝐌𝐲 𝐚𝐫𝐭𝐢𝐜𝐥𝐞𝐬 ˚ ༘ ①⋆。˚⋆ ④ élmények ③ eredmények ② programok ① vélemények 2023. július 1. - Várom sok szeretettel a ti véleményeiteket is! 🤍