Mi történt?
⚽️ véget ért a foci EB Németországban. A keddi és szerdai elődöntőkből Spanyolország és Anglia került ki győztesen — egyaránt 2-1 lett a vége, egyaránt fordítással jutottak tovább, habár az angoloknak egy ajándék tizenegyes is jutott. Végül egy nappal az immár tizenhétéves tehetség, Lamine Yamal születésnapja után vasárnap került sor a végső összecsapásra. Az első félidő egy unalmas játékot hozott, még a spnayolok se fociztak jól — valljuk be, ilyet tőlük szinte egyáltalán nem láttunk. Aztán a második félidőben nem kellett sokat várni a gólra: a spanyolok két fiatalja, Lamine Yamal és Nico Williams összehozta a találatot. Ezzel a gólpasszal egyébként Yamal az egész tornán négy gólpasszt adott, ezzel a legtöbbet. Viszont az angolok egyenlítettek egy gyönyörű Cole Palmer-találattal, így nyitott maradt a kérdés. Kritikus percek következtek spanyol részről, ám tíz perccel a gól után már azt mondhattuk; a spanyolok vannak közelebb a második találathoz. És így is lett; a 86. percben a csereként beálló Olyarzabal csodálatos gólt lőtt, ezzel eldöntve a meccset. Ezzel a győzelemmel Spanyolország immár egyeduralkodó az EB-ket tekintve, ez volt a negyedik győzelmük. Az angolok pedig zsinórban másodszor is elvesztette az EB-döntőt — főleg a játékstílusnak köszönhetően.
🇭🇺 letették a fogadalmat olimpiai indulóink, zászlóvívőink az olimpiai bronzérmes judós Tóth Krisztián és a női kéziválogatott csapatkapitánya, Böde-Bíró Blanka
🏐 Dominó Trans-kupa ezüst férfi vízilabdázóinktól. A franciákat tizenegyesekkel győztük le, az olaszoktól kikaptunk két góllal, a japánok ellen simán nyertünk igazán színvonalas meccseken.
5️⃣ az Öttusa EB-n öt éremmel zártunk:
🥇Erdős Rita & Koleszár Mihály (vegyes váltó)
🥈Koleszár Mihály & Bereczki Richárd (férfi váltó)
🥉Guzi Blanka & Eszes Noémi (női váltó)
🥉Erdős Rita & Simon Sarolta & Réti Kamilla (női csapat)
🥉Koleszár Richárd & Bereczki Richárd & Tamás József (férfi csapat)Mi lesz?
🤾♂️ július 19., 17¹⁵: férfi kézilabda Magyarország-Németország olimpiai felkészülési meccs.
STAI LEGGENDO
A sport és én
Casuale𝐒𝐏𝐎𝐑𝐓𝐁𝐎𝐎𝐊 𝓫𝔂 𝓔𝓶𝓼𝔃 ꧁ 𝐒𝐩𝐨𝐫𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐞 ꧂ ⋆˚ ༘ ①⋆。˚ 𝐌𝐲 𝐚𝐫𝐭𝐢𝐜𝐥𝐞𝐬 ˚ ༘ ①⋆。˚⋆ ④ élmények ③ eredmények ② programok ① vélemények 2023. július 1. - Várom sok szeretettel a ti véleményeiteket is! 🤍