Mi történt?
Az Olimpián megvan az első érmünk Muhari Eszti vívásának köszönhetően, ez egy csodás bronz. Vannak pontszerzői helyeink, válogatottjaink mind győzelme. Talán lehet hiányérzetünk is, de reméljük a végén nem lesz az.
Mi lesz a héten?
🔫 SPORTLÖVÉSZET:
✰ július 31., 9⁰⁰: férfi puska összetett alapverseny (Pekler Zalán, Péni István)
✰ augusztus 1., 9³⁰: női puska összetett alapverseny (Mészáros Eszter)
✰ augusztus 1., 10⁰⁰: férfi puska összetett döntő (Pekler Zalán ?, Péni István ?)
✰ augusztus 2., 9⁰⁰: női sportpisztoly alapverseny (Fábián Sára, Major Veronika)
✰ augusztus 2., 9³⁰: női puska összetett döntő (Mészáros Eszter ?)
✰ augusztus 3., 9³⁰: női sportpisztoly döntő (Fábián Sára ?, Major Veronika ?)🤺 VÍVÁS:
✰ július 29., 9³⁰: női kard és férfi tőr egyéni 64-es táblától a negyeddöntőig (Márton Anna, Pusztai Liza és Szűcs Luca ill. Dósa Dániel)
✰ július 29., 19⁰⁰: női kard és férfi tőr egyéni elődöntők, bronzmérkőzések, döntők (Márton Anna ?, Pusztai Liza ?, Szűcs Luca ?, Dósa Dániel ?)
✰ július 31., 13³⁰: férfi kardcsapat negyeddöntő, mérkőzések az 5-8. helyért, elődöntők (Magyarország)
✰ július 31., 16⁴⁰: férfi kardcsapat mérkőzés a 7. és az 5. helyért (Magyarország ?)
✰ július 31., 19⁰⁰: férfi kardcsapat bronzmérkőzés, döntő (Magyarország ?)
✰ augusztus 2., 13³⁰: férfi párbajtőr csapat negyeddöntő, mérkőzések az 5-8. helyért, elődöntők (Magyarország)
✰ augusztus 2., 16⁴⁰: férfi párbajtőr csapat mérkőzés a 7. és az 5. helyért (Magyarország ?)
✰ augusztus 2., 19⁰⁰: férfi párbajtőr csapat bronzmérkőzés, döntő (Magyarország ?)
✰ augusztus 3., 13³⁰: női kardcsapat negyeddöntő, mérkőzések az 5-8. helyért, elődöntők (Magyarország)
✰ augusztus 3., 16¹⁰: női kardcsapat mérkőzés a 7. és az 5. helyért (Magyarország ?)
✰ augusztus 3., 19⁰⁰: női kardcsapat bronzmérkőzés, döntő (Magyarország ?)🏓 ASZTALITENISZ:
✰ július 30., 10⁰⁰: női egyes 2. forduló (Póta Georgina ?)
✰ július 31., 10⁰⁰: nő egyes 2. forduló (Póta Georgina ?)
✰ július 31., 15⁰⁰, 20⁰⁰: női egyes nyolcaddöntő (Póta Georgina ?)
✰ augusztus 1., 10⁰⁰, 15⁰⁰, 20⁰⁰: női egyes negyeddöntő (Póta Georgina ?)
✰ augusztus 2., 10⁰⁰, 13³⁰: női egyes elődöntő (Póta Georgina ?)
✰ augusztus 3., 13³⁰: női egyes bronzmérkőzés, döntő (Póta Georgina ?)🐎 LOVASSPORT:
✰ július 29., 11⁰⁰: lovastusa egyéni, díjugratás (Kaizinger Balázs)🥊 ÖKÖLVÍVÁS:
✰ július 29., 11⁰⁰, 15³⁰, 20⁰⁰: férfi 63,5 kg nyolcaddöntő (Kovács Richárd ?)
✰ július 30., 11⁰⁰, 15³⁰, 20⁰⁰: férfi 80 kg nyolcaddöntő (Akilov Pilip ?)
✰ augusztus 1., 11⁰⁰, 15³⁰, 20⁰⁰: női 66 kg nyolcaddöntő ill. férfi 63,5 kg negyeddöntő (Hámori Luca ill. Kovács Richárd ?)
✰ augusztus 2., 15³⁰, 20⁰⁰: férfi 80 kg negyeddöntő (Akilov Pilip ?)
✰ augusztus 3., 15³⁰, 20⁰⁰: női 66 kg negyedddöntő (Hámori Luca ?)
✰ augusztus 4., 11⁰⁰, 15³⁰: férfi 63,5 kg illetve férfi 80 kg elődöntő (Kovács Richárd ? ill. Akilov Pilip ?)🌊 MEDENCÉS ÚSZÁS:
✰ július 29., 11⁰⁰: előfutamok.
női 400m vegyes (Jackl Vivien)
férfi 800m gyors (Sárkány Zalán)
✰ július 29., 20³⁰: elődöntők, döntők.
női 400m vegyes döntő (Jackl Vivien ?)✰ július 30., 11⁰⁰: előfutamok.
férfi 200m pillangó (Márton Richárd, Milák Kristóf)
férfi 100m gyors (Németh Nándor)
női 1500m gyors (Jackl Vivien)
✰ július 30., 20³⁰: elődöntők, döntők.
férfi 100m gyors elődöntő (Németh Nándor ?)
férfi 200m pillangó elődöntő (Márton Richárd ?, Milák Kristóf ?)
férfi 800 gyors döntő (Sárkány Zalán ?)
ESTÁS LEYENDO
A sport és én
De Todo𝐒𝐏𝐎𝐑𝐓𝐁𝐎𝐎𝐊 𝓫𝔂 𝓔𝓶𝓼𝔃 ꧁ 𝐒𝐩𝐨𝐫𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐞 ꧂ ⋆˚ ༘ ①⋆。˚ 𝐌𝐲 𝐚𝐫𝐭𝐢𝐜𝐥𝐞𝐬 ˚ ༘ ①⋆。˚⋆ ④ élmények ③ eredmények ② programok ① vélemények 2023. július 1. - Várom sok szeretettel a ti véleményeiteket is! 🤍