Foci

66 18 18
                                    

Nos, a fociról alkotott véleményem nem nagyon egyezik a többi emberével... megkövezhettek érte nyugodtan, de... ÉN UTÁLOM A FOCIT.

Na igen, sose voltam ügyes benne, csak kapusként, de így is teljesen átlagos voltam, az osztályomból a lányok annyira se tudnak focizni, mint én. Engem rendszerint beállítanak ilyenkor a kapuba, hogy na, védjél, és védek. Szeretek kapus lenni, mondjuk...

A magyar focit rühellem egyszerűen, undorító ami itt, nálunk történik...
A fociba milliárdokat fektetünk, mert az jó... aha, a nagy francokat. Mit értek el a focistáink mostanában? Semmit, elárulom. Puskásék tényleg nagyok voltak, de ezek akik ma vannak... nem mondok semmit inkább rájuk. Még egy rohadt 32 csapatos VB-re se tudunk kijutni! De ha így folytatjuk, a 48 csapatosra se tudunk majd... EB-selejtezők. Montenegróval 0-0-át játszunk, és boldogok vagyunk, amiért sikerül a leggyengébb csoportot vezetnünk! Emberek, térjünk már észhez! A magyar foci a béka segge alatt van nyolccal. Miközben, például vízilabdában minden korosztályban VB-döntőt játszanak a mieink, de nem, a focit csakis...

Múltkor torna EB-t akartam nézni, de nem tudtam, csak egy külön oldalon. És tudjátok miért? Mert az M4 Sport nem kötvetítette a 128 csatornája közül egyiken se. És tudjátok mit közvetített? Az NB3-as focit!

Akkor a másik... kost minden második hír arról szól, hogy Szoboszlai a Liverpool-hoz igazol... gratulálok neki, de egyébként egyáltalan nem érdekel. Szerintem jobb lett volna, ha marad a Lipcsénél.

Ronaldo eligazolt Szaúd-Arábiába az al-Nassr-hoz (pontosan tudom azt, hogy miért!), ment utána idén Benzema is, csak egy másik csapathoz. Messi megy az Inter Miamihoz, amiről még soha nem hallott egy ember se, csak most, hogy ő odaigazol.

Aztán ott van bennem az a túlzott feminizmus is. A férfi focistákat istenítjük (érthetetlen okokból), míg a nőkről szinte nem is hallunk. Egy Szoboszlairól minden magyar hallott már, de kíváncsi vagyok, hogy egy Vágó Fanny-ról hányan.
És a fizetés... egy férfi focista milliárdokat kap, míg a nők? Egyszer női focimeccset néztem... és a kommentátor mondta, hogy az egyik csapattag alig tudott eljönni, mert a főnöke nem akarta sokáig elengedni egy EB-re. Mert ugye neki van civil munkája, mert a abból a fizetésből, amit focistaként kapna, abból nem tudna megélni...

Ez már ígyis egy viszonylag hosszabb véleménykifejtés lett, de valószínűleg ígyis rengeteg mindent felentettem ki belőle, amit esetleg le akartam volna írni, így lehet majd idővel kiegészítem még ☀️
Szerintetek igazam van? Nektek mi a véleményetek erről? 🦋
Írjátok meg nyugodtan kommentben vagy privátban is akár 🤗

A sport és én Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang