Azfar berada dalam posisi tunggeng sementara aku berdiri tegak di punggungnya. Betul ni abang fuck? tanya aku kepada Azfar. Azfar menjawab dengan mengoyangkan punggungnya tanda bersetuju.
Batang aku yang telah lama kembang aku oleskan minyak pelincir yang baru aku beli tadi. Kini batang aku yang mencanak telah diselaputi cecair bagi memudahkan aku untuk menjelajag teruna Azfar. Pelrahan-lahan aku cuba tenggelamkan batang aku ke dalam punggu Azfar. Sangat ketat! Azfar memejamkan mata menikmati sondolan nikmat. Aku tarik kembali batang aku lalu aku cuba sekali lagi membenamkan batang aku dan aku ulang-ulang sehingga batang aku memasuki lubang Azfar.
Setelah lebih 20 minit aku melakukan proses membenamkan batang aku ke dalam lubang teruna Azfar akhirnya separuh dari batang aku yang berukuran 7 inchi ini memasuki lubang Azfar. Azfar merengek kesedapan sementara aku masih berusaha membenamkan sepenuhnya batang aku.
Aku cuba menekan lebih dalam dan ARGHHH!!! Akhirnya teruna Azfar telah aku tawan! dapat aku rasakan seperti kain yang robek setelah batang berukuran 7 inchi aku tengelam dalam. Aku melakukan proses tarik dan keluar. Azfar hanya menikmati keghairahan dalam masa sama keperitan setelah aku merobek terunanya. Ini kali pertama aku menawan teruna seorang lelaki.
Aku teruskan henjutan. Aku yang kesedapan turut merengak kesedapan.
ARGHHH AZFAR SEDAP AZFAR, SEDAP BONTOT AZFAR ABANG SUKA SAYANG!!! mulut aku terkumat-kamit dek kesedapan. Badan aku lecun di basahi peluh. Setelah selesai posisi membelakang Azfar. Azfar memusingkan badannya menghadap aku. Aku mengkankangkan kaki Azfar lalu menyumbat kembali pilar aku yang telah mengembang maksimam. Terdapat cebisan darah pada pilar aku ketika ingin memasuki ke dalam punggung Azfar. Mungkin itu darah dari teruna Azfar.
Azfar merengek kesedapan sambil menjilat-jilat pada leher aku yang telah di basahi peluh. Jilatan Azfar yang membuat aku semakin terangsang akhirnya membawa aku pada klimaks. Tanpa memberi signal kepada Azfar. Aku langsung memuntahkan benihku ke dalam lubang Azfar.
Lebih kurang 2 jam kami bersama. Aku telah klimaks lebih 4 kali dan kesemuanya aku lepaskan di dalam punggung Azfar yang telah aku tawan terunanya. Aku terbaring penat di sebelah Azfar sementara Azfar menghisap batang aku yang terdapat sali baki air mani. Lubang Azfar aku lihat mengalir keluar air mani aku yang pekat. Azfar nampaknya sungguh menikmati malam akhir dirinya sebagai lelaki teruna.
Kami pun membersihkan diri bersama di toilet. Sesudah kami mandi. Aku menyarung kembali pakaian aku begitu juga dengan Azfar. Aku menawarkan Azfar untuk aku hantar pulang ke rumahnya.
Dalam perjalanan, kami berbual dan ternyata Azfar yang baru berpindah di sini akan memulakan sekolahnya pada minggu hadapan. Tiba-tiba langkah Azfar terhenti. Kita telah sampai di hadapan pintu rumah Azfar. Ternyata rumah Azfar hanya selang 3 pintu rumah dari rumah aku. Sangatlah dekat! kami pun bersih di situ. Sebelum Azfar memasuki rumahnya, Azfar berbisik jika ingin melakukan lagi datanglah ke rumahnya. Aku membalas senyuman sambil melangkah meninggalkan Azfar.
Sesampai di rumahku. Aku mengambil tempat di meja makan. Makanan yang aku beli tadi aku makan. Sambil menyuap makanan. Bibirku terasa in mengukir senyuman. Sedapnya! sumpah sedap gila fuck budak tadi. Ini kali pertama aku fuck sesedap ini. Tak sangka yang aku merupakan seorang gay. Tanpa aku sedar sebenarnya aku dah mula menangih ingin melakukan hal maksiat yang terlarang itu...
Aku ketawa gembira, telah lama aku tidak memuaskan diri aku setelah kepergian arwah isteri aku. Mungkin ini adalah peluang aku untuk merasa kembali nikkat yang telah lama mati. Lelaki! mereka tak akan mengandung jika fuck berkali-kali dan mereka lagi suka jika aku lakukan itu kepada mereka. Ye! ini masanya aku memuaskan diri aku. Merekalah tempat pemuas mengantikan arwah isteri aku...to be continued...
YOU ARE READING
Dahaga Sang Sekuriti
RomanceDikala sang sekuriti berusaha menahan nafsu tetapi dikelilingi kaki pengoda yang menghairahkan encik sekuriti.