23. Minat

976 9 0
                                    

Tolong bang. Saya tak suka hisap. Mohon Nikov kepadaku. Aku yang memegang rambutnya bersedia memaksanya untuk kulum pelirku. Kalau tak mau hisap. Meh sini saya bawa pergi jumpa boss. Aku melepaskan rambutnya lalu menarik lengannya untuk berdiri. Nikov mengeraskan badannya. Tolong bang, baik-baik saya hisap bang. Nikov perlahan-lahan memasukkan pelirku kedalam mulutnya. Wajahnya ragu-ragu ketika ingin mengkulum batangku. Tanpa menunggu Nikov. Aku membenamkan batangku ke dalam mulut Nikov. Kepala Nikov aku pegang erat agar tidak mengeluarkan batangku dalam mulutnya. Nikov meronta-ronta tangannya cuba mengeluarkan batangku. Tak lama itu, aku mengeluarkan batangku dari mulut Nikov. Nikov terbatuk-batuk. Batangku yang dibasahi dengan air liur Nikov yang telah bercampur dengan air maziku masih kekar berdiri.

Sekarang hisap batang saya, kasi telan air saya. Arahku. Nikov menuruti arahanku. Aku mula merasakan nikmat dan ingin memuntahkan benihku. Jelas terlihat di wajah Nikov yang dia enggan melakukan itu. Kedua-dua tangan aku memegang rapi pada kepala Nikov. Nikov you kasi telan tau. Suara aku mula garau meneran air mani aku ke dalam mulut Nikov.

AHHH, AHHHHHH NIKOV AHHH!!!!

Berdas-das air mani aku tembak ke dalam mulur Nikov. Nikov yang tersedak air mani aku segera menarik kepalanya dan memuntahkan sisa air maniku, Jatahku masih memuntahkan air mani.

Selesai aku memberi hukuman yang sepatutnya pada Nikov. Aku pun menghulurkan Nikov air botol mineral untuk Nikov minum. Jatahku yang mula layu telah aku simpan ke dalam seluar walaupun separa bangun dan kelihatan dari luar seluar uniformku. Air muka Nikov kelihatan sangat tidak suka melakukan apa yang aku minta.

Nikov mana you tahu saya suka buat ini macam? tanyaku santai setelah Nikov telah mengambil nafas. Sebenarnya saya terlihat abang dengan itu budak. Balas Nikov. Budak? Tanyaku hairan. Ye budak itu, Saya lihat abang kasi gesel-gesel punya pada budak itu. Kata Nikov lagi.

Ye aku dah ingat! Berlaku pada budak itu...

Namanya David. 22 tahun. Asal pakistan. Sejujurnya budak ini masih baru bekerja. Sekitar 1 minggu lalu. Wajahnya agak comel jika dilihat dengan dekat. Budaknya agak pendiam dan permalu. Aku minat dengan David ni. David ni bertugas shift malam di toilet berhampiran food court. Kawasan itu agak terpencil pada waktu malam.

Malam itu, aku ditugaskan untuk membuat pemeriksaan pada kawasan food court kerana ada salah seorang pelanggan yang kehilangan barangnya. Jadi aku pergi ke sana untuk mencari barang tersebut. Ketika aku sedang mencari barang tersebut. David pun datang kepadaku untuk membantu. Sepanjang kami mencari bersama. David amatlah baik dan ramah. Bahkan cara tutur katanya amat lembut sehinggakan aku cair mendengarkan suaranya. Batang nakal aku sudah berdiri pada masa itu untuk mencari lubang mangsa.

Selang beberapa minit. Barang yang kami cari telah aku jumpai dan aku serahkan ke office pengawal. Tanpa mengucapkan terima kasih atau sepatah dua kata yang dapat aku rasa dihargai tidak keluar dari mulut Boss Aniq. Sangat sombong! Boss Aniq hanya menyerahkan dua botol mineral sebelum beredar bersama pelanggan yang telah aku bantu.

Ketika aku sedang duduk berehat sambil mendeguk air mineral yang di berikan oleh Boss Aniq. Bahu ku ditepuk dari belakang. Dek kerana terkejut, botol mineral yang aku deguk terjatuh membasahi baju dan seluarku. David yang panik bertindak dengan mengelap pakaianku yang basah menggunakan telapak tangannya. Dari perutku sehingga ke jatahku di sapunya. Seperti yang telah aku beritahu, jatahku telah berdiri dari tadi ditambah dengan David yang menyapu ke seluarku di bahagian jatahku. Batangku semakin menegak dan mengeras. David terpaku setelah tidak sengaja terbelai batangku yang keras menggunakan tangannya. Dengan pantas David mengalihkan tangannya. Sorry bang. Saya tak perasan. Kata David. It's okay David. Balasku ingin menenangkan David.

Di toilet. Aku mengunci pintu utama toilet dengan niat tidak ingin ada orang lain yang masuk. Seluar dan baju uniform aku tanggalkan dan aku serahkan kepada David untuk di keringkannya menggunakan pengering tangan yang ada pada singki, Aku hanya memakai seluar pendek paras atas peha dengan batang yang tercanak. David mencuri-curi pandang dan aku sedari perbuatannya. Maaf ye bang. Kata David lagi. Aku hanya membalas senyuman.

to be continued...

Dahaga Sang SekuritiWhere stories live. Discover now