Sedang David sibuk mengeringkan seluarku. Dari belakangnya, aku sengaja melagakan bahagian belakangnya pada batangku perlahan-lahan. David tidak menunjukkan apa-apa riaksi. Mungkin belum terasa. Fikirku.
Perlahan-lahan aku menekankan pilarku yang mencanak dalam seluar ke belakang David. David tersentak. Tubuhku di tolaknya ke belakang. Maaf bang, ini seluar abang sudah kering. Seluar uniformku diletaknya atas singki lalu melangkah pergi. Sebelum David melangkah pergi. David menoleh dan memeberikan senyuman manis lalu beredar. Aku keliru jika dia mahu atau tidak.
Ketika aku sedang menyarungkan pakaian. Tiba-tiba salah satu pintu kubikel di dalam tandas itu di buka. Nikov melangkah keluar. Sujujurnya aku tidak sedar pun jika ada orang lain sebelum mengunci pintu utama tandas.
Jadi sejak itulah Nikov tahu yang aku ni gay. Dahlah, lain kali kalau awak main game lagi masa waktu kerja. Saya kasi awak hisap ini barang. Tegasku pada Nikov. Telingaku menangkap seperti ada bunyi orang melangkah pergi di tingkat atas. Sepertinya ada orang mengintai perbuatan kami. Atau mungkin aku salah lihat. Aku pun melangkah pergi dan kembali ke bilik sistem kawalan keselamatan.
Aku membuka pintu rumah. Hafis sedang menyediakan serapan buat aku. Lengkap berpakaian baju kerjanya. Aku menghampiri lalu memeluk dari belakang. Thank you sayang buatkan abang sarapan. Hafis membalas dengan ciuman di pipiku. Okay abang, saya pergi kerja dulu. Kata Hafis setelah selesai menyiapkan sarapanku. Batang aku yang telah siap sedia digunakan di dalam seluar ini. Aku gesel-geselkan di belakang Hafis. Hafis seperti faham apa yang aku inginkan. Sorry abang, Hafis nak pergi kerja dulu. Hafis melangkah pergi lalu mengunci pintu rumah.
Aku menghembus nafas kecewa. Di sebabkan kami yang berada di shif yang berlainan waktu. Maka makin susah kami melakukan aktiviti di ranjang. Lama setelah kali terakhir aku bersama dengan Hafis. Uniform kerjaku aku tanggal lalu melangkah ke dalam bilik air untuk mandi.
Sejak aku dan Hafis menjalinkan hubungan. Banyak yang kami lakukan bersama. Begitu juga dengan kepuasan masing-masing. Aku pernah bertanya jika dia benarkan aku bersama dengan bottom yang lain lalu Hafis memarahi aku. Hafis hanya membernakan aku memuaskan dia sahaja. Tetapi kini dia pula yang tiada masa untuk memuaskan aku.
Esoknya aku menjalankan hari bekerja aku seperti biasa. Haikal merupakan salah satu sekuriti yang telah bekerja lama di pusat beli-belah ini. Berumur sekitar 27 tahun berasal melaka. Berpangkat sekuriti berbaju warna putih senior. Berbadan tinggi dan sedikit sado. Haikal mempunyai tunang dan bakal berkahwin pada hujung tahun ini. Haikal melangkah masuk ke dalam ruangan bilik sistem keselamatan. Ye abang Nik handsome. Ada yang boleh saya bantu? soal Haikal kepadaku. Aku sengaja memanggilnya untuk menjaga ruangan ini sementara aku keluar. Boleh awak jagakan CCTV sekejap? pintaku. No hal bang! balas Haikal.
Aku melangkah keluar dari bilik itu dan menunju ke di mana David bertugas. Sampai di sana, mata aku liar mencari kelibat David yang tidak kelihatan. Aku sempat bertanyakan pada kawan David. Katanya David pergi ke tandas sebentar. Mendengar itu aku pun segera menunju ke tandas di mana David berada.
Dalam banyak kubikel terdapat hanya satu sahaja kubikel yang tertutup pintunya. Mungkin di sini David berada. Aku melihat dari bawah ruangan kubikel itu. Ye memang terdapat seseorang di dalamnya dengan memakai kasut boots bewarna hitam. Batang aku yang sudah mengeras mula meronta ingin di bebaskan. Otak aku mula buntuh memikirkan idea untuk memancing David.
Ye! aku ada idea. Aku akan berpura-pura seperti tidak tahu keberadaan David di dalam toilet itu. Dan aku akan melancap sehingga dia keluar lalu berpura-pura terkejut. Pasti David terkejut melihat size jatah aku!!
Aku segera mengeluarkan batangku yang telah mengeras. Urat-urat batangku telah kelihatan. Aku mengambil sabun cuci tangan sebagai minyak pelincir lalu memulakan aksi lancapan aku.
to be continued...
YOU ARE READING
Dahaga Sang Sekuriti
RomanceDikala sang sekuriti berusaha menahan nafsu tetapi dikelilingi kaki pengoda yang menghairahkan encik sekuriti.