Aku memutuskan untuk menjadi penjaga Qil dan Qal dari pagi hingga ke malam mengantikan ibu mereka Kak Qis. Aku faham membesarkan anak tanpa seorang suami bukan mudah. Aku memahami situasi mereka. Aku juga seorang ayah yang membesarkan anak tanpa seorang ibu. Bukan mudah buatku melihat anak aku membesar tanpa kasih ibu. Selagi aku berdaya untuk membantu aku akan teruskan usaha...
Ketika pergi ke tempat kerja. Aku membonceng Qil dan Qal bersama. Qal darjah 4 bersekolah tidak jauh dari sekolah abangnya Qil. Ketika pulang pula aku akan menjemput mereka bersama menaiki motosikal. Selesai berbuka bersama. Kami berempat mengemas meja makan bersama. Terasa meriah pula suasana rumah ini. Sebelum ini aku hanya tinggal seorang diri. Kadang terasa sunyi tiada rakan untuk bersembang. Kini aku telah ada peneman walaupun sedikit lelah. Qil dan Hanif telah akrab. Aku tak sangka mereka bersahabat secepat itu. Pintu rumah kami di ketuk. Ternyata Ariff yang menanti kami, ingin pergi ke masjid bersama.
Hari ni aku agak penat jadi aku membiarkan Qil dan Hanif pergi bersama sementara aku mengemas rumah. Qal pula tidak ingin ikut kerana dia ingin menyiapkan kerja rumahnya yang cikgu dia berikan. Rumah terasa sepi pula setelah mereka pergi.
Ketika aku sedang tekun mencuci pinggan yang kami gunakan untuk berbuka. Tiba-tiba aku di sapa dari belakang oleh Qal. Abang Nik, sakit ke kalau kena sunat? satu pertanyaan di lontarkan kepada aku. Sunat? kenapa tanya pasal sunat tiba-tiba ni? aku membalas dengan pertanyaan. Dahi aku berkerut.
Tadi dekat sekolah semua orang dah sunat Qal saja belum sunat. Wajah Qal kelihatan sedih. Kawan-kawan cakap siapa tak sunat maksudnya masih baby. Aku tersenyum mendengar kata-kata Qal. Nanti mintalah dekat ibu Qal nak sunat. Nanti ibu Qal bawa pergi klinik. Klinik? takutlah!! nanti doktor potong guna pisau besar. Kata Qil dengan air muka ketakutan. Mana adalah nanti doktor bagi ubat bius biar tak sakit. Jelas aku.
Abang Nik dah sunat ke? satu pertanyaan yang entak kenapa membuat aku berdebar. Mestilah abang dah sunat. Abangkan dah besar. Balas aku. Woww!!! boleh Qal tengok abang punya? pinta Qal. Aku terkedu mendengar permintaan Qal. Aku terdiam sejenak memikirkan jawapan.
Boleh... tapi ada satu syarat. Kata kau sambil memperlahankan suara. Apa syaratnya? tanya Qal. Syaratnya, ni adalah rahsia kita berdua. Jangan bagi tahu siapa-siapa faham? jelas aku. FAHAM!! Qal menjawab dengan teruja.
Aku membawa Qal masuk ke bilik aku. Betul ni nak tangok? tanya aku lagi kepada Qal. Ye betul bang! Qal sepertinya begitu teruja ingin melihat jatah milik aku yang sudah separuh mengeras.
Aku menanggalkan baju tshirt aku. Lalu aku lucutkan seluar pendek aku paras atas lutut. Kini aku hanya memakai boxer bewarna hitam. Batang aku yang separuh mengeras terlihat bulge pada boxer aku. Mesti abang Nik punya besar. Puji Qal dengan mata yang terpaku pada celah kangkangku.
Ni abang Nik punya. Aku pun melondehkan boxer aku. Kini aku telanjang bulat di hadapan Qal. BESARNYA ABANG NIK PUNYA!! Qal terkejut dengan size batang milik aku. Memanglah besar abangkan dah besar. Nanti lepas Qal dah sunat mesti Qal punya akan besar macam abang. Kata aku. Wowh! tak sabarnya nak sunat nanti Qal punya besar macam abang Nik punya.
Tiba-tiba idea nakal terlintas di benakku. Lepastu nanti Qal boleh keluarkan susu. Jelas aku. Susu? lelaki boleh keluarkan susu ke? tanya Qal hairan. Boleh, nanti susu tu boleh minum. Jelas aku. Abang boleh keluarkan susu? Qal nak rasa susu abang Nik boleh? soalan yang dinanti aku akhirnya kedengaran.
Boleh, tapi Qal kena urut dulu. Aku mengambil minyak urut di dalam laci. Aku ambil sedikit minyak di tapak tangan aku lalu aku urut naik dan turun atau kita panggil sebagai melancap. Sekarang cuba Qal buat pula dekat abang macam yang abang tunjuk tadi. Kedua-dua tangan kecil Qal mengurut dengan lembut. Wajahnya sedikit berkerut. Batang aku yang semakin mengeras sehinggakan terlihat urat. Tak sangka tangan kanak-kanak 10 tahun ini boleh senikmat ini.
to be continued...
YOU ARE READING
Dahaga Sang Sekuriti
Любовные романыDikala sang sekuriti berusaha menahan nafsu tetapi dikelilingi kaki pengoda yang menghairahkan encik sekuriti.