Tubuh sasa haikal terbentang luas di lantai tanpa seurat benang. Pada bahagian batang Haikal yang telah layu dibasahi air mazinya yang bercucuran. Khairi yang turut tidak berpakaian terbaring puas. Akhirnya lelaki idamannya dapat dirasai sepuasnya tanpa sebarang halangan. Tiba-tiba Khairi terfikir untuk memeriksa telefon milik Haikal. Agak-agaknya secantik apa tunang Haikal? sejujurnya kami semua hanya mendengar nama tunang Haikal. Tapi tidak pula melihat secantik apa orangnya.
Telefon Haikal dibuka. Tiada kunci. Tangan Haikal
liar mencari di mana galeri. Dah jumpa! ikon galeri di tekan. Gambar... gambar... gambar... tunggu!Siapa ni? Khairi mendekatkan wajahnya pada screen telefon milik Haikal. Terdapat begitu banyak
video-video wanita. Salah satu video di buka. Terkejut Khairi tatakala video perempuan dengan berpakaian sekolah mula berputar...Satu bulan yang lalu...
Haikal ditugaskan shift malam dari pukul 6 hingga 12 malam atas hal tertentu. Seperti biasa Haikal meronda ke sekeliling pusat beli belah. Badan sasanya menjadi tumpuan para wanita yang membeli belah. Tambahan pula dengan seragam sekuritinya.
Salah seorang pelajar sekolah tertarik pada Haikal. Matanya tidak berkelip melihat tubuh Haikal. Haikal yang bijak dalam memancing mangsanya membagi sign untuk mengikutinya menggunakan matanya. Pelajar itu pun turuti. Haikal melangkah seperti biasa tanpa disedari orang ramai langkahnya menuju ke kawasan yang jauh dari keberadaan orang ramai. Sampai ke tingkat bawah iaitu Parking Floor terdapat satu tandas yang agak jarang diguna orang ramai. Haikal melangkah masuk. Sebelum dia mengambil langkah. Matanya menjeling pelajar yang mengikutinya dari belakang. Tangan kanannya mengurut celah kangkangnya yang sudah mengeras di dalam seluar. Gerakkan kepalanya seperti mengarah pelajar itu ikut masuk.
Haikal memilih tandas OKU yang agak luas. Haikal melangkah masuk terlebih dahulu di ikuti pelajar itu. Di dalam tandas, pelajar itu mula meramas-ramas bulge Haikal. Haikal mula mendengus kesedapan. Perlahan Haikal membisik pada telinga pelajar itu. Nak hisap kote abang tak? Pelajar itu mengangguk lalu bertindak dengan menurunkan zip seluar milik Haikal.
Pelajar gitu dengan ghairahnya mengkulum batang lelaki dewasa di hadapannya itu. Haikal kesedapan sambil mengeluarkan telefonnya untuk merakam moment itu. Sedang Haikal merakam detik itu. Keluar satu panggilan pada layar telefon Haikal dengan bertuliskan 'Tunang' dengan emoji cincin.
Ye baby? Haikal menjawab panggilan. Sayang, esok jadi ke nak keluar. Pelajar itu melihat Haikal yang sibuk dengan panggilannya sengaja menjilat-jilat pada hujung kepala zakar Haikal. Haikal sedaya upaya menahan diri dari mengerang. Telapak tangannya ditutupkan pada mulutnya. Pelajar itu semakin melajukan kulumannya pada zakar Haikal.
Jadi sayang janji okay datang esok, lama tak jumpa ni. Haikal masih melanjutkan perbulan telefonnya. Okay baby janji, esok pukul 7 baby da...AHHH...
Kenapa tu sayang? soal tunang Haikal.
Menitik air mani Haikal yang jatuh dari mulut pelajar itu. Haikal akhirnya mencapai klimaksnya. Selamat dia sempat menahan dari mengerang kesedapan. Hello sayang...? soal tunang Haikal. Sorry-sorry baby. Boleh tak kita sambung esok... Okay sayang...
Panggilan dimatikan. Haikal menarik keluar kepala batangnya dari mulut pelajar itu. Nama apa? tanya Haikal pada pelajar itu. Hanis bang...
tingkatan berapa? tanya Haikal lagi. Empat. Balas ringkas pelajar itu. Hanis memang suka blowjob batang jantan ke? Hanis mengangguk sambil tersenyum. Last blowjob batang siapa? Cikgu sukan saya, minggu lepas. Terkedu Haikal mendengarkan jawapan Hanis.
Pernah kena fuck tak? Tanya Haikal. Hanis mengeleng. Saya takut bang nanti sakit. Kalau abang nak tengok boleh? Hanis sedikit takut-takut. Jangan risau abang cuma nak tengok je. Remaja itu pun menuruti kemahuan Haikal. Di menaikan kain uniformnya. Di dalam dia tidak memakai apa-apa selain spender. Haikal cuba membelai lembut pada celah kangkang pelajar itu. Dengan pantas Hanis menghalang. Abang pegang sikit je. Kata Haikal. Tapi bang...
Haikal mengentel pada alat kelamin Hanis. Hanis mula kesedapan. Tiba-tiba Haikal menolak Hanis jatuh ke atas lantai tandas. Meh abang nak rasa sikit boleh? kata Haikal yang bagai kerasukan syaitan. Abang please Hanis tak nak, Hanis tak nak. Rayu Hanis.
Batang Haikal yang berdenyut-denyut di letakkan pada bibir kemaluan Hanis. Haikal mula membuka tali pinggangnya. TAK NAK BANG!! Mulut Hanis di tekup oleh Haikal...
Beberapa minit kemudian. Haikal melangkah keluar dari tandas secara diam-diam sambil membetulkan tali pinggang dan zip seluar. Di telefonnya dia sempat mengambil beberapa gambar kemaluan Hanis yang di basahi dengan darah dan air mani miliknya...
Khairi menekup mulutnya tatkala melihat gambar yang sangat memalukan itu. Tak sangka dia lelaki tak guna. Dasar jantan tak guna. Perogol!! Padahal kau dah ada tunang!! bukan hanya pelajar itu sahaja yang menjadi mangsa. Terdapat beberapa gambar wanita dan Haikal sedang melakukan perkara intim. Khairi membuka aplikasi Whatsapp dan mencari nama tunang. Aku takkan biarkan wanita ini kawin dengan lelaki perosak macam Haikal ni...
to be continue...
YOU ARE READING
Dahaga Sang Sekuriti
RomanceDikala sang sekuriti berusaha menahan nafsu tetapi dikelilingi kaki pengoda yang menghairahkan encik sekuriti.