AHHH...ahhh aku sengaja mengerang dengan perlahan agar menarik perhatian David untuk keluar. Telingaku menangkap bunyi paip di tutup. Aku semakin melajukan gerakan tanganku.
Ahh...Ahhh...AHHHHH
Kedengaran kunci pintu kubikel di buka. Aku membelakangkan pintu seolah tidak tahu kehadiran David berada di belakang. Aku mengerang semakin kuat. Tiba-tiba bahuku di tepuk dari belakang.
Bang Nik handsome buat apa itu? Nikov menyapa dari belakang. Batang aku bebas di lihat oleh Nikov. Aku segera menyimpan alat sulit ke dalam seluar lalu mengzip seluar ku. Abang stim kah? Tanya Nikov lagi. Tiada apa-apalah. Aku pun keluar meninggalkan Nikov di dalam. Tak guna betul. Dekat mana David ni. Bisik hatiku. Tepat waktu itu David berjalan bertentangan dengan aku menunju ke toilet yang baru aku keluar sebentar tadi.
Hi abang Handsome. Sapa David dengan wajah manis berjalan masuk ke dalam tandas. Aku hanya melambai dengan memikirkan idea baru. Jam menunjukan pukul 10 malam. Setiap butik di dalam pusat beli-belah itu sudah mula tutup satu per satu. Aku memulakan rondaan. Tiada lagi pelanggan yang tersisa di sini. Aku melangkah menunju ke food court tempat di mana David di tugaskan untuk mengawal.
Aku sengaja mengurut-urut pelirku di dalam seluar agar dapat dilihat oleh David pelirku. Dari jauh aku kelihatan David berdiri menyandar dinding. David sudah makan kah? soalku. Sudah abang. Balas Nik ringkas. Kenapa muka you nampak penat? tanyaku kembali. Memang kelihatan wajahnya kepenatan. Jom pergi makan. Saya ada bawa roti di beg. Jom ikut saya pergi makan. Kataku pada David. David mengangguk menurut permintaanku. Kami pun berjalan menunju ke bilik kawalan sistem keselamatan.
Aku menghulurkan roti gardenia inti vanila kepada David. Kami pun makan bersama di dalam bilik sistem keselamatan. David makan dengan lahap. Jelas sekali yang dia sangat lapar. Di bibir David tertinggal beberapa kesan krim vanila dari inti roti yang dia makan. Pelir ku mula mengeras tatkala melihat pemandangan ini. Andai krim vanila itu adalah air maniku...
Nafsu ku semakin membuak. Tiada cara lain macam mana kalau aku terkam je dia di sini. Tapi mesti mengadu dengan atasan. Habis aku nanti. Aku pun tak berapa pasti sama ada dia nak atau tidak. Aku
meletakkan tanganku di peha David. Perlahan-lahan aku raba peha David. David begitu fokus menghabiskan roti yang aku berikan sehingga tidak sedar tangan ku berada di pehanya. David you nak tak kalau abang belanja you makan roti selalu? tanyaku. David mengangguk tanda mahu. Tangan kiri ku aku ramas-ramas batangku. Tidak tahan terasa ingin terpancut air maniku di dalam seluar. You nak ke kalau abang...Tiba-tiba pintu di buka oleh Khairi. David, mana you pergi? kalau ada apa-apa jadi, you nak tanggungjawab ke? David yang cemas segera meninggalkan roti yang tersisa di atas meja lalu segera beredar. David tunggu...kata-kataku di potong oleh Khairi. Saya tahu abang suka dia kan? Kata Khairi. Tangannya berani menyentuh lalu mengurut batangku di dalam seluar.
Khairi 27 tahun, sekuriti uniform hitam senior. Sama pangkat seperti ku. Sudah bekerja lama di sini. Kalau abang nak rogol dia. Saya boleh je tolong abang. Saya akan make sure yang dia takkan mengadu pada orang atasan.
Apa maksud kau ni. Tangannya masih merayap di batangku. Saya ada ubat yang boleh buat David tak sedarkan diri masa tulah abang boleh rogol dia puas-puas. Aku terdiam.
to be continued...
YOU ARE READING
Dahaga Sang Sekuriti
Любовные романыDikala sang sekuriti berusaha menahan nafsu tetapi dikelilingi kaki pengoda yang menghairahkan encik sekuriti.