Laju lagi Qal, AHHH LAJU LAGI QAL!!!...Arah aku. Qal yang tidak mengerti apa-apa hanya menurut arahan aku dengan mengurut batang aku menggunakan kedua tangannya.
AHHHH QAL ABANG NAK PANCUTTT... AHHH QALLLLLLL!!!!!!
Qal yang menanti ingin melihat susu yang dimaksudkan abangnya ini akhirnya terlunas. Air mani aku jatuh bercucuran ke lantai. Tangan Qal di basahi dengan cecair itu. Aku yang kepuasan segera mengambil tisu dan membersihkan sisa air aku yang berada di lantai. Qal masih kebingungan.
Aku yang telah berpakaian membawa Qal pergi ke singki untuk mencuci tangannya. Kalau Qal dah sunat nanti, Qal punya pun akan jadi macam abang Nik kan? tanya Qal dengan wajah teruja. Aku mengangguk bersetuju. Qal, pasal benda ni rahsia antara kita ok? jangan bagi tahu dekat siapa-siapa faham? kata aku sambil memegang kedua belah bahu Qal. Abang Qil pun? tanya Qal dengan wajah polos. Ye! abang Qil pun. Balasku ringkas.
Malam itu berjalan seperti malam-malam sebelum ini. Qil dan Qal pulang bersama di jemput kak Qis. Hanif yang kepenatan setiba pulang dari solat terawih terus terlelap di biliknya. Malam itu, entah kenapa aku terasa gelisah. Batang aku mencanak ingin memuntahkan isinya sekali lagi. Mata aku tidak dapat terpejam kerana keghairahan. Aku mengambil langkah keluar bilik dengan hanya berpakaian seluar hitam pendek atas peha. Aku melangkah menunju ke dapur.
Tisu di atas meja aku capai lalu aku bawa ke singki. Ketika di singki aku mengambil satu pam sabun cuci pinggan sebagai pelincir untuk aku layangkan tangan aku. Batangku aku keluarkan dari celah peha seluar aku. Menitik ke lantai air mazi aku yang membasahi sehingga ke pangkal peha aku. Aku sempat menutup lampu dapur agar tidak terlalu kelihatan.
Tangan aku bergerak pantas melakukan aksi lancapan sehingga terpejam mata aku menahan kesedapan.
AHHHH...
AHHH
AHHHHHH...
Pov Hanif...
Malam itu terdengar satu bunyi yang aneh. Tidur lena aku terganggu. Sambil mengusap mata aku yang kabur. Aku pun mengambil langkah mendekati pintu. Aku tekapkan telinga aku pada pintu bilik.
Ahhh...
Ahhh...
Ahh... sedap...
Kedengaran suara yang membuat aku bangun. Apa yang ayah buat? bisik hati aku ingin tahu.
Ahh...
Ahh...
Perlahan tangan aku bertindak membuka pintu. Suasana ruang tamu gelap gelita namun telinga aku masih menangkap suara mengerang.
Ahh...
Ahh...
Ahhhhh...
Sepertinya suara itu dari dapur. Ayah ke? Bisik hati aku. Aku melangkah perlahan menuju ke dapur. Dalam gelap gelita aku mencari sumber bunyi tersebut.
Ahh...
Ahh...
Tiba-tiba bahu aku di sentuh. Aku pantas menoleh. Kenapa belum tidur? Ternyata ayah yang menyapa aku dari belakang. Tadi Hanif dengar bunyi sesuatu. Kata aku perlahan sambil mencari namun bunyi yang aku dengar sebentar tadi sudah tidak kedengaran.
Bunyi? ayah tak dengar apa-apa pun. Kata ayah sambil mengambil secawan air kosong. Aku yang melihat ayah yang hanya berseluar pendek sedang mendenguk air kosong yang di ambilnya. Aku berlalu memasuki bilik semula. Mungkin aku salah dengar. Tidak! aku tak salah dengar. Aku pasti aku dengar bunyi itu. Bunyi mengerang. Aku pasti bunyi itu dari ayah. Sama seperti hari itu...
Aku mengumpulkan pakaian kotor ayah yang berada di bakul untuk aku basuh. Sedang aku sibuk mengangkat bakul yang penuh. Salah satu seluar pendek ayah yang bewarna hitam jatuh ke lantai. Aku segera mengambil namun aku terasa seperti pegang sesuatu yang lembab. Ye! air yang warna putih, sama seperti tempoh hari. Seluar pendek ayah juga terdapat cecair bewarna putih seperti ini. Aku menghidu tangan aku yang terkena cecair itu. Bau seperti pandan. Macam mana ada air ni dekat seluar pendek ayah? takkan ayah...
Ye betul, selama ni ayah buat benda tu. Melancap! ayah mesti buat benda tu ketika berseorangan. Tapi kenapa? kenapa ayah buat semua ini...
to be continued...
YOU ARE READING
Dahaga Sang Sekuriti
RomanceDikala sang sekuriti berusaha menahan nafsu tetapi dikelilingi kaki pengoda yang menghairahkan encik sekuriti.