Saya balik dulu! Kata Azfar. Terima kasih abang Azfar masak sedap-sedap. Lain kali masak lagi ye! kata Qil. Azfar pun pulang ke rumahnya yang tidak jauh dari rumah kami. Aku menghela nafas lega. Malam ni kita tidur sama-sama ye Hanif. Qil menarik tangan Hanif masuk ke bilik tidur diikuti Qal. Aku mengambil tisu membersihkan sisa air mani aku yang berada di bawah meja makan. Selamat Hanif patau budak-budak yang lain tak kantoi. Berani betul Azfar, depan anak aku pun dia berani buat.
Selesai membersihkan. Aku melangkah masuk ke dalam bilik. Langkah aku terhenti di hadapan pintu bilik Hanif. Terdengar gelak tawa Hanif bersama adik beradi Qil dan Qal. Setelah lama, aku tidak mendengarkan gelak tawa Hanif. Bila di ingatkan kembali. Kami dahulu satu keluarga yang bahagia. Isteri aku sering menghiburkan Hanif yang masih kecil pada masa itu. Aku juga turut ketawa riang. Nampaknya keputusan aku untuk mengambil jagaan Qil dan Qal tidak salah.
Pov Hanif...
Sekitar pukul 12 malam aku terjaga. Terasa nak kencing. Aku pun bingkas bangun pergi ke tandas. Ketika aku turun dari katil. Aku perasan yang Qil tiada di katilnya. Mana Qil?. Soal aku sendiri. Mungkin Qil pergi ke tandas juga. Aku berfikiran positif. Aku melangkah keluar menunju ke tandas. Tiba-tiba langkah aku terhenti. Pintu bilik ayah terbuka sedikit. Entah kenapa hati aky menyuruh aku untuk mengintai.
Qil!!! apa dia buat dalam bilik ayah!!!
Qil memegang celah kangkang seluar ayah. KENAPA DIA BUAT MACAM TU???? Bisik hati aku. Mulut aku cuba untuk bersuara memanggil Qil namun tidak dilaksanakan keran aku ingin tahu apa yang dia cuba buat.
Qil membelai lembut bahagian tengah seluar ayah. Perlahan-lahan Qil menarik keluar kemaluan ayah aku keluar dari seluar. Tak sangka kemaluan ayah aku sebesar itu. Melihat kemaluan ayah aku yang putih, panjang dan tebal membuat aku malu melihat kemaluan ayah aku sendiri. Aku menutup mata tetapi aku ingin tahu. Perlahan aku menurunkan tangan ingin melihat aksi Qil.
Kelihatan Qil mengurut kemaluan ayah yang mula tegang. Air mazi ayah mula mengalir keluar. Hati aku berdebar-debar. Setelah kemaluan ayah berdiri tegak. Qil mula melakukan gerakan turun dan naik. Ayah masih lagi tidur lena. Qil melakukan gerakan dengan penuh berhati-hati. Takut jika ayah terbangun. Dari perlahan ke laju. Qil melakukan gerakan turun naik semakin laju. Namun ayah masih lagi tertidur lena. Ada seketika ayah seperti mengerakan tubuh namun ayah masih tidak menyadari tindakan Qil.
Tidak lama kemudian. Kemaluan ayah yang telah berdiri tegak memuntahkan air maninya. Aku tekejut. Lendir pekat yang bewarna putih keluar berdas-das menembak udara lalu jatuh ke katil. Ayah sekali lagi mengerakkan tubuhnya. Qil yang ketakutan jika ayah terbangun segera menyimpan kembali kemaluan ayah ke dalam seluar. Agak susah sebenarnya untuk Qil memasukkan kembali kerana kemaluan ayah masih lagi keras. Lendir putih masih lagi keluar membasahi seluar ayah.
Aku segera berganjak masuk ke dalam bilik kerana tidak ingin Qil tahu yang aku menonton segala perbuatannya. Tidak lama aku berpura-pura masih tidur. Terdengar Qil melangkah masuk ke dalam bilik dan menyambung tidurnya.
Ayah?
Qil?
Ayah pancut?
Apa yang aku baru lihat tadi. Ini kali pertama aku melihat kemaluan orang lain dan orang itu adalah ayah aku sendiri. Melihat ayah sendiri memancutkan air maninya membuat aku tidak boleh tidur malam itu memikirkan apa yang baru sahaja aku lihat.
Keesokkan hari, aku yang baru bangun dari tidur melihat bilik aku telah kosong. Qil dan Qal pulang pagi itu bersama Ibunya. Ayah telah pergi kerja. Aku pun melakukan rutin harian aku. Aku pergi ke bilik ayah untuk mengambil baju kotor.
Semua pakaian ayah aku bawa ke dapur untuk aku cuci menggunakan mesin basuh. Tiba-tiba aku terdengar pintu rumah diketuk.
Ye Ariff? aku menyapa. Hanif awak busy ke? jom main kat luar nak? ajak Ariff. Sebenarnya aku nak tapi melihat pakaian yang bergunung untuk dicuci. Aku terpaksa membatalkan niat untuk mengikuti Ariff. Sorry Ariff hari ni tak boleh. Saya nak kena cuci baju. Banyak yang belum cuci lagi ni. Kata aku.
Ohh tak apalah, lain kali kita main sama-sama ye. Kata Ariff seraya melangkah pergi. Melihat Ariff yang telah pergi. Tiba-tiba mata aku teralih ke rumah sebelah kanan. Nampaknya ada orang baru pindah masuk. Aku yang sibuk melihat beberapa orang lelaki yang sedang membawa perabot di tegur oleh seseorang.
to be continued...
YOU ARE READING
Dahaga Sang Sekuriti
Любовные романыDikala sang sekuriti berusaha menahan nafsu tetapi dikelilingi kaki pengoda yang menghairahkan encik sekuriti.