✨(1 hafta sonra)
"Aşşkıımmm"
"Babacıımm"
"Kurban olurum sana beenn"Hastaneden çıkalı sadece birkaç gün olmuştu ve ben cidden perttim.Şu uykusuzluk olayı gerçekten baya kötüymüş.
Kısa bir duş almıştım ve banyodan Ayaz'ın sesini duyuyordum.Banyodan çıktığımda Helin'in yanına yatağa uzanmış olduğunu gördüm.Babalık ona kesinlikle çok yakışmıştı.
Özellikle o hastaneden çıkış anını görmeliydiniz hani derler ya her babanın hayalidir bebeğinin pusetiyle hastaneden çıkmak diye belkide her annenin de en güzel manzarasıdır o an.
Ben kapıya yaslanmış onları izlerken Ayaz beni fark etmişti.Gülümseyerek "karııımmm" dedi ı harfini uzatarak.Nedensizce böyle karım demesi aşırı hoşuma gidiyordu.Yatağa doğru ilerleyip bende Helin'in diğer yanına uzandım.
"Annesi mi gelmiş ya"
"Evett annesi gelmiş benim aşkımın" derken bir elimi Helin'in karnına koymuştum.
Helinle ilgilenirken kafamı Ayaz'a doğru çevirdiğimde bizi izlediğini gördüm.Çok güzel bakıyordu kurban olduğum.Elimi bu sefer Ayaz'a doğru uzattım ve yanağına koydum.Elimi dudaklarına doğru yaklaştırıp avuç içime bir öpücük bıraktı.
"Çok güzel anne oldun sen"
"Yaaa aşkım"
"Ama şöyle bi sorun var çok özledim ben seni"
Haklıydı çocuktan sonra şu birkaç gündür birbirimize zaman ayıramamıştık.
"Bende çok özledim kocaam"
"Kocam diyen ağzını yesinler karıım"
"Yesinler mi"
"Yiyim yani"
"Yesene"
"Aşkım daha yeni doğurdun bak"
"Ya köpek"
"Bişey demedim"
"Tabi canım"
"Bir tane öpeyim bari" dedi ve yüzüme doğru yaklaştı tam dudaklarımızı birleştirecekti ki aramızdan gelen ağlama sesiyle öyle kaldı.
"Ah yavrum ah evladım sırası mı he çocuğum sırası mıydı yani" derken geri çekilmişti.
Bu söylediklerine gülerken yatakta doğrulup Helin'i kucağıma aldım.
"Acıktı heralde"
"Valla bebeğim bile güzel anlarımın katili olma yolunda"
"Sus ya" dedim gülerek
"Çocuğumu doyurur musun karıcım"
Yatak başlığına yaslanıp Helin'i emzirmeye başlamıştım.Ayaz'da o sırada yataktan kalkmıştı.
"Ben aşağıdayım bir şey istersen hop burdayım karııımm"
"Okeeyy"
Odadan çıkmadan gelip önce Helin'in yanağına sonra da benim alnıma uzun bir öpücük bırakmıştı ve gitmişti.
"Annemm"
"Babanı harika seçmemiş miyim ama"
"Evet evet bencede en mükemmelinden"
"Canım kocam"
"Evet evet seninde canın baban"Hayır arkadaşlar kocama karşı olan aşkım şaka değil.
20 dakika sonra Helin uyumuştu.Bütün gece uyumayınca tabi.Bu arada aslında sakin bir çocuktu asla aşırı aşırı ağlayıp huysuzluk yapmıyordu ama tabiki hiç uyumadığı geceler oluyordu.Helini yavaşça beşiğine koydum ve odadan çıktım.Önce giyinme odasına girip üstümü giydim ve sonra aşağı indim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bul Beni (Texting)
Cerita Pendek0537: I love your eyes 0537: Because onlar very nice 0537: Bir kerecik look at me 0537: Sonra don't forget me 0537: Gud nayt benimki:)) (00.23) Ayaz: Pardon, kimsiniz? (11.16)