Son kez selamlarr..
✨
Yaklaşık bir aydır Bodrumdaydık ve ne zaman döneceğimiz hakkında şuan bir planımız yoktu.Kahvaltıdan yeni kalkmıştık ve Beste'yle mutfağı topluyorduk.
"Bugün ne yapacağız" diye sordu Beste
"Bilmiyorum ki"
"Evde oturma günü mü ilan etsek"
"Bir şey diyim mi harika olur"
Son tabağıda makineye yerleştirmiştim ve elimi yıkıyordum.Ellerimi kurularken içerden Ayaz'ın "Yess" diye bağırdığını duymuştum.
"Ay ne oldu acaba" derken mutfaktan çıkmıştım.Beste'de arkamdan geliyordu.
Salona girdiğimde Ayaz Helin'i kollarının altından tutup kaldırmış gülüyordu.
"Sonundaa be"
"Aslan kızım benim""Ne oluyor ya"
"Burçin" dedi birden
"Aşkım söylesene ne oldu"
Cidden ne oluyordu şuan
"BABA DEDİİ" diye bağırdı bir anda
Öylece kalmıştım ne diyeceğimi yada ne yapmam gerektiğini bilemiyordum sanki.
"Ne"
Kucağındaki bebeğimizle bana doğru geldi ve önümde durdu.
"Baba dedi Burçin"
"Gerçekten mi" diye sorduğumda Helin resmen Ayaz'ın cevap vermesine fırsat vermemiş keyifli bir şekilde baba demişti.Ayaz tekrardan Helin'i kendine çevirip yüz hizasında tuttu ve "babacım" diyip burnunu bebeğimizin küçük burnuna sürttü.Bu hareket Helin'in çok hoşuna gidiyordu ama sadece babası yaptığında.Zaten gülerken bu sefer daha da çok gülmeye başlamıştı.
"Kaybettik dünürüm" dedi babam
Kafamı onların olduğu koltuğa çevirdiğimde Ali babam elini babamın omzuna atmış "Valla kaybettik dünürüm" demişti.
Diğer taraftan gelen sesle kafamı oraya çevirdim "Valla Ateş abi biz zaten baştan kaybetmiştik" dedi Mert
"E yani ilk kelimesinin dayı olması seçeneği hiç olmamıştı zaten o yüzden çokta sallamıyorum şuan" dedi abim
Evet harika biri burda ilk baba dedi diye sevinirken bir diğer tarafta diğerleri dede demedi diye üzülüyorlardı ve bir diğer tarafta da zaten baştan umudu olmayan çiftimiz vardı.Aşırı komiklerdi şuan ama ben kocamın mutluluğuna odaklanacaktım.Ayaz hala Helinle ilgileniyordu ve gülüşüyorlardı Helin söylediği şeyin güzel bi şey olduğunu fark etmiş olmalıki baba baba diyip duruyordu.Sadece gülümseyerek onları izliyordum.
"Çok güzelsiniz" dedim sakince
Ayaz Helin'i tek koluyla destekleyip diğer kolunuda omzuma sarıp alnıma bir öpücük bıraktı ve "çok güzeliz" dedi.
Helin sanki bende bir şey söyleyip konuşmanıza katılacağım der gibi "baba" dedi tekrardan kollarını keyifli bir şekilde sallayarak.
İkimizde gülerek karşılık vermiştik."kısa zamanda anne demezse kıskanmaya başlayacağım" dedim gülerek
"Anne demesi için çalışmalara en kısa sürede başlayacağız hayatım"
"Harika"
"Baba"
*****
"Burçin hayatım kalk hadi yemek yiyeceğiz"
Ayaz'ın sesiyle yerimde hareketlenip yavaşça gözlerimi açtım.Yüzünü gördükten sonra tekrardan gözlerimi kapatmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bul Beni (Texting)
Truyện Ngắn0537: I love your eyes 0537: Because onlar very nice 0537: Bir kerecik look at me 0537: Sonra don't forget me 0537: Gud nayt benimki:)) (00.23) Ayaz: Pardon, kimsiniz? (11.16)