6.5

74 4 9
                                    


Odanın kapısı açılınca bütün gözler kapıya çevrilmişti.

"Burçin Hanım doğumhane hazır sizi alacağız şimdi" diyen hemşireyle zaten var olan heyecanım 10 katına çıkmıştı.

Artık bebeğimle buluşma vaktiydi..

"Eveett buluşma vakti geldi" dedi babam

"Ay ben çok heyecanlandım"

"Sakin hayatım gireceksin ve bebeğimizle çıkacaksın sadece"

"Hadi gidelim o zaman" dememle birlikte hemşireler yatağın kenarlarına geçip yatakla beraber beni odadan çıkardılar bizimkiler de arkamızdan geliyorlardı.

Doğumhane kapısına geldiğimizde Ayaz alnıma bir öpücük bırakıp "burada bekliyorum sizi" dedi.Sadece gülümsemiştim.

İçeri girdiğimizde oradaki sedyeye alındım ve birkaç dakika sonra bileğime yapılan iğneyle gözlerim kapanmaya başladı.

Ayaz'dan

Burçin doğumhaneye alındıktan sonra oradaki oturaklardan birine oturmuştum.Sadece 45 dakika sonra kızımla buluşacaktım ve üstümde doğal olarak aşırı bir heyecan vardı.

Murat babamın yanıma oturmasıyla kafamı ona doğru çevirdim

"Nasılsın oğlum"

"Garip bir heyecan var üstümde baba tarif edemiyorum yani"

"Bilirim o hissi"

"Ona iyi bir baba olabilirim değil mi baba"

"Bak oğlum bende kız babasıyım bende çok düşünmüştüm acaba ona layık olabilir miyim diye ama sana şöyle söyleyeyim biliyorsun benim Burçin'im ne kadar büyüsede benim gözümde hala küçük bir kız çocuğu eğer sen babalığa layık birisi olmasaydın emin ol kızımı benden alamazdın"

Sadece gülümseyebilmiştim.

"Aaaaa çok sıkıcısınız he biraz hareket ya yeğenim yolda geliyor" diyen Mertle kafamı onlara doğru çevirmiştim.

3 saniye süren duygusal anımızın katili pislik

"Ne istersin kardeşim horon falan oynayalım istersen"

"Olur mantıklı"

"Otur aşağı kanka"

"Yoo ne münasebet ver bakayım müziği" diyerek ayağa kalkan Ateş abimle işin ciddiyetinin farkına varmıştım.Cidden şu doğumhane kapısında horon oynayacaklardı.

"Benim bacaklar titremeye başladı sanki ne diyorsun dünürüm" dedi babam

"Ay kafayı yemişsiniz siz" dedi İrem annem

"Ne münosebo pardon da verin müziği" dedi Murat babam

Dördü yan yana dizilmiş cidden müziği bekliyorlardı

"E hadi açsana kardeşim" dedi Ateş abim

"E iyi bari" dedim ve telefonumu çıkarıp kemençe açtım.Müziği duydukları gibi hareketlenmeye başlamışlardı.

"Gelsene kanka"

Aslında ilk başta çok çekici gelmesede müzikten sonra bende bi heveslenmiştim horon oynamaya bu yüzden ikiletmeden bende yanlarındaki yerimi aldım.Annem video çekiyordu yani yıllar sonra kızıma gösterenileceğim güzel bir farklı bir bekleyiş anıydı bu.

Bul Beni (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin