yunhokapının tıklatılmasıyla yattığım yerden sıçramış ve arkamı dönmüştüm uykulu bir şekilde.
bayan song ile göz göze geldiğimde utancımdan ne diyeceğimi ve yapacağımı kestirememiş şekilde doğrulmuş ve yatağın içinde debelenmiştim.
"ah! gün-günaydın bayan song!"
yataktan çıkıp saygı ile eğilirken hesaba katmadığım şey sadece alt pijamamı giymiş olduğumdu. kafamı kaldıramıyordum utançtan.
kıkırtı sesi duyduğumda merakla bakış atmıştım. kapıda gülmekten gözlerini silen halini görünce biraz rahatlamıştım, yani en azından sinirli falan değildi.
arkama gözlerini diktiğinde ben de merakla döndüm. saçları dağılmış şekilde ne olduğunu anlamaya çalışan mingi ile karşılaşmıştık ikimiz de. o kadar şirin bir manzaraydı ki bu alt dudağımı ısırmıştım.
"bakıyorum da keyfiniz yerinde."
"anne? ne zaman geldin?"
"şimdi geldim oğlum, duşa girmeden kontrol edeyim dedim de endişelenecek pek bir şey yokmuş zaten. siz takılın, kahvaltı hazır olduğunda seslenirim."
bir şey dememe izin vermeden odadan çıkmıştı. arkamı döndüğümde yarı açık gözleriyle bana bakan mingi ile bakıştım. yatağa oturup zaman kaybetmeden ellerimi yanaklarına koymuş ve yüzüne sulu öpücükler kondurmuştum kendimi tutamayıp.
"günaydın prensesim."
"günaydın..."
kendini yatağa tekrar bırakırken acı bir ses çıkmıştı dudaklarının arasından.
"mingi? iyi misin?"
"iyiyim... belim ağrıdı aniden."
yanına uzanırken elimi saçlarına daldırmıştım.
"özür dilerim, dün biraz kendime hakim olamadım..."
bana doğru dönüp kolunu üstüme atarken kedi gibi göğsüme sırnaşmıştı.
"özür dilenecek bir şey yok yuyu, ikimiz de hakim olamadık hem. biraz daha uyuyacağım ben."
saçlarıyla oynamaya devam ederken gülümsemiştim.
"uyu hadi, ben seni uyandırırım."
mırıltılar çıkartmış ve kısa bir süre sonra da tekrar uyuyakalmıştı. ben de fazla dayanamamış ve uyumuştum sonrasında.
_______
wooyoung: benim kankam niye bugün gelmedi
yalnız kaldım 😭😭
yapayalnızsın kardeşş
😞
neyse bugün çok bir şey yapmadık zaten
ama şef haftaya kesin son kez yaptıracakmış
geçemeyenleri de direkt bırakacakmış öyle dedi
biz geçeriz ztn
😎😎
neyse gideyim barimingi: wooyooung 😭😭
özür dilerim bugün uyuyakalmışım benwooyoung: günaydın ekselansları
niye uyuyakaldın geç mi yattınmingi: evet
wooyoung: senin bu geç yatma başka bir şey olmasın
😋😋mingi: 🫣🫣
wooyoung: vay vay vay
aşksal şeyler yaşanmış bellimingi: şey
utandımwooyoung: 😭😭😭 bebek ya
neyse bugünün raporunu ilettim
ben kaçarr
yarın konuşuruz 😼mingi: tamam 😭
görüşürüzwooyoung: görüşürüzz minn
____
ŞİMDİ OKUDUĞUN
travel with me | yungi
Teen Fictionmingi twitterda bir gönderi paylaşmaya karar verir ve viral olur. "3 ay önce sevgilinle ayrılmışsınızdır ama avrupa biletiniz iadesizdir 🤡🤡"