İlkokulum bitmişti ortaokula gidecektim artık. Bunun için okulumu da değiştirmem gerekiyordu.çünkü önceki okulumda ilkokul tek vardı. Yeni okul da fazla uzak değildi.yakın sayılırlardı birbirlerine. Ortaokul hayatım pek renkli sayılmazdı.bunun dışında İngilizce dersi görüyorduk. İngilizce dersini çok seviyordum. Ve çok meraklıydım o dersi öğrenme konusunda.bi de Ev ekonomisi dersimiz vardı. Onda da el işleri,yemek tarifleri ve süs eşyalar yapmayı öğreniyorduk. daha sonraları iş ve teknik dersleri oldu.orda da kontaplak tan bi kaç eşya yapmayı öğrenmişdik. çerçeve yapmayı ve telden kolye yapmayı da hepsi farklı farklı çalışmalardı.Okul hayatım boyunca matematiği hiç sevmemiştim. hep zor gelmişti bana o ders.Ve hiç de iyi notlar almıyordum matematikten.hep bir iki, üç aldığını hatırlamıyordum.
Ortaokul da derslerim pek iyi değildi. Yani teşekkür ya da taktir almıyordum.sadece 8.sınıfta teşekkür belgesi almıştım.yine 8. Sınıftayken kütüphaneci olmuştum. Hergün okul çıkışı kütüphaneye giderdim.ödevlerini orda yapardım.çok güzel günlerdi o günler.kütüphaneci olmayı seviyordum kütüphaneye
gelipte kitap alanların ismini yazardım.imza atar giderlerdi.bi de yanımda Ayfer diye bi arkadaşım vardı o da benim gibi kütüphaneciydi.onla beraber açardık orayı.
Okuldayken öyle herkesle arkadaşlık kuran biri değildim. sadece bi arkadaşım vardı samimi olduğum o da Mehtap dı.diğerleriyle de konuşurdum ama samimi değildim hiçbiriyle Mehtap kadar. Nedense okul hayatı bana pek cazip gelmiyordu.beklentilerimi karşılamıyordu o zamanlar. Doğru dürüst giycek kıyafetim yoktu.parasal konuda da sıkıntıda hissediyordum kendimi.ablam gibi olmak istiyordum.o çalışıyordu ve her istediğini alıyordu. Bende öyle olmak istiyordum.sanki çalışırsam her istediğini olacakmış gibi gelirdi bana.ne yazık ki daha sonraları anliycaktım hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığını. Ve çalışmanın okumanın yerini tutamayacağını.bi anlık gafletle verilen bi kararın bana nelere mal olduğunu daha sonra anliycaktım.ama her şey için çok geç olacaktı.... Benim için yeni bi hayat başlıyordu.artık okul yoktu. Her ne kadar başta okumayı istemesem de daha sonraları çok pişman olacaktım okumadığım için.hayatın zorluklarıyla daha yeni tanışacaktım. Ve o buna hazır mıydım bilmiyordum. yaşayıp görecektim yeni hayatımın bana nelere mal olduğunu .......