Gang, do którego dołączył Conor, był grupą młodych ludzi, którzy dorastali w biednych i niebezpiecznych okolicach. Członkowie gangu byli często zaangażowani w przestępczą działalność, taką jak kradzież, rozboje i handel narkotykami.
Conor dołączył do gangu, ponieważ czuł się tam akceptowany i przynależący. Gang dawał mu poczucie przynależności i ochrony, których nie mógł znaleźć nigdzie indziej.
W gangu Conor znalazł poczucie przynależności i akceptacji, ale także wplątał się w niebezpieczny świat przestępczości i przemocy.
Conor dołączył do gangu, ponieważ czuł się tam akceptowany i przynależący. Gang dawał mu poczucie przynależności i ochrony, których nie mógł znaleźć nigdzie indziej.
Początkowo Conor był podekscytowany przynależnością do gangu. Czuł się silny i ważny. Gang dawał mu poczucie przynależności i akceptacji, którego nigdy wcześniej nie doświadczył.
**Conor: (do siebie) W końcu znalazłem miejsce, do którego należę.
Ale z czasem Conor zaczął zdawać sobie sprawę z ciemniejszej strony gangu. Członkowie gangu byli często zaangażowani w przestępczą działalność, taką jak kradzież, rozboje i handel narkotykami.
**Conor: (do siebie) Nie wiem, czy jestem gotów na to życie.
Conor był coraz bardziej zaniepokojony działalnością gangu. Wiedział, że to, co robią, jest złe, ale bał się odejść.
**Conor:*(do przyjaciela z gangu) Chcę odejść z gangu.
**Przyjaciel:Nie możesz odejść. Jeśli odejdziesz, zabijemy cię.
Conor był przerażony. Nie wiedział, co robić. Czuł się uwięziony w gangu.
**Conor:(do siebie) Co ja mam zrobić? Nie mogę żyć w ten sposób, ale boję się odejść.
**Pierwsze zabójstwo******
Pewnego dnia członkowie gangu kazali Conorowi zabić kogoś. Conor był przerażony, ale wiedział, że nie może odmówić. Jeśli odmówi, zabiją jego.
**Conor: (do siebie) Nie mogę tego zrobić. Nie jestem mordercą.
Ale Conor nie miał wyboru. Musiał zabić tego człowieka, aby chronić siebie i swoją rodzinę.
**Conor:(do ofiary) Przepraszam.
Conor zastrzelił mężczyznę. Był to pierwszy raz, kiedy zabił kogoś.
**Conor: (do siebie) Jestem potworem.
Conor był zszokowany i przerażony tym, co zrobił. Wiedział, że nie może już dłużej być członkiem gangu. Musiał uciec.
CZYTASZ
Conor
RandomConor, mężczyzna z licznymi tatuażami i burzliwą przeszłością, nigdy nie był świętoszkiem. W wieku ponad 28 lat zapisuje się na boks, gdzie jego talent zostaje zauważony przez tajemniczego mężczyznę. Ten mężczyzna, widząc w Conorze potencjał na dobr...