Typowy dzień w więzieniu dla Conora zaczynał się o **6:00** rano. Budził się o tej godzinie na dźwięk dzwonka. Wstawał z łóżka z ciężkim sercem, wiedząc, że czeka go kolejny długi dzień.
Potem miał 30 minut na umycie się, ubranie się i posłanie łóżka. Patrzył w lustro i widział swoje zmęczone oblicze. Był zmęczony fizycznie i psychicznie.
O 6:30 więźniowie otrzymywali śniadanie. Śniadanie zwykle składało się z płatków zbożowych, mleka i owoców. Conor jadł śniadanie bez apetytu. Nie miał nastroju do jedzenia.
Po śniadaniu więźniowie mieli godzinę wolnego czasu. W tym czasie mogli czytać, pisać listy lub oglądać telewizję. Conor zwykle spędzał ten czas na czytaniu. Czytanie pomagało mu zapomnieć o swoich problemach.
O 7:30 więźniowie rozpoczynali pracę. Conor pracował w pralni więziennej. Pracował tam osiem godzin dziennie, pakując i piorąc ubrania. Praca była ciężka, ale Conor był dumny ze swojej pracy. Wiedział, że robi coś pożytecznego*
O 15:30 więźniowie otrzymywali obiad. Obiad zwykle składał się z mięsa, ziemniaków i warzyw. Conor jadł obiad szybko. Nie chciał spędzać więcej czasu w stołówce, niż to konieczne.
Po obiedzie więźniowie mieli dwie godziny wolnego czasu. W tym czasie mogli ćwiczyć, brać prysznic lub grać w gry. Conor zwykle spędzał ten czas na ćwiczeniach. Ćwiczenia pomagały mu rozładować stres.
O 19:30 więźniowie otrzymywali kolację. Kolacja zwykle składała się z kanapek, zupy i sałatki. Conor jadł kolację bez apetytu. Nie miał nastroju do jedzenia.
Po kolacji więźniowie mieli dwie godziny wolnego czasu. W tym czasie mogli czytać, pisać listy lub oglądać telewizję. Conor zwykle spędzał ten czas na pisaniu listów. Pisał listy do rodziny i przyjaciół. Listy pomagały mu czuć się mniej samotnym.
O 21:30 więźniowie musieli wrócić do swoich cel. Musieli się umyć, umyć zęby i przygotować do snu. Conor zwykle kładł się do łóżka wyczerpany. Zamykał oczy i próbował zasnąć.
O 22:00 w więzieniu gasły światła. Conor leżał w łóżku i myślał o swoim życiu. Czuł się samotny, przestraszony i beznadziejny. Nie wiedział, jak długo jeszcze wytrzyma w więzieniu.
Ale mimo wszystkich trudności Conor był zdeterminowany, aby przetrwać. Wiedział, że musi być silny.
Dni w więzieniu były długie i nudne. Ale Conor znalazł sposoby na wypełnienie swojego czasu. Pracował, czytał, ćwiczył i pisał listy. Znalazł też przyjaciół wśród innych więźniów.
Więzienie było trudnymmiejscem do życia, ale Conor był zdeterminowany, aby przetrwać i wyjść z niego jako lepszy człowiek.
Conor spędził w więzieniu trochę lat. W tym czasie wiele przeszedł. Widział przemoc, cierpienie i niesprawiedliwość. Ale nauczył się też wiele o sobie. Nauczył się być silnym, odważnym i wytrwały.
CZYTASZ
Conor
RandomConor, mężczyzna z licznymi tatuażami i burzliwą przeszłością, nigdy nie był świętoszkiem. W wieku ponad 28 lat zapisuje się na boks, gdzie jego talent zostaje zauważony przez tajemniczego mężczyznę. Ten mężczyzna, widząc w Conorze potencjał na dobr...