Ucieczka

21 5 0
                                    

W mrocznym i niebezpiecznym mieście Conor żył w ciągłym strachu. Jako członek gangu był zmuszany do wykonywania okrutnych czynów, w tym zabijania ludzi.

Pewnego dnia, po zabiciu człowieka, Conor nie wytrzymał. Wiedział, że musi uciec z gangu, zanim będzie za późno. Spakował więc swoje rzeczy i uciekł z miasta.

Ale członkowie gangu nie zamierzali pozwolić mu odejść. Wkrótce złapali go i zmusili do powrotu. Conor był zmuszony wykonywać dla nich jeszcze bardziej okrutne zadania.

Życie Conora stało się piekłem. Bał się o siebie i swoją rodzinę. Wiedział, że jeśli spróbuje uciec ponownie, gang go zabije.

Pewnej nocy Conor postanowił zaryzykować. Spakował swoje rzeczy i uciekł z domu. Biegł przez ciemne ulice, nie oglądając się za siebie.

Niestety, członkowie gangu byli tuż za nim. Dogonili go w ciemnej alejce.

- Wracaj do gangu - powiedział jeden z członków gangu. - Wiesz, co się stanie, jeśli tego nie zrobisz.

- Nie wrócę - powiedział Conor. - Mam dość waszych okrutnych czynów.

- W takim razie zadzwonimy na policję i powiemy im, że to ty zabiłeś tego człowieka - powiedział inny członek gangu.

Conor był przerażony. Nie chciał wrócić do gangu, ale też nie chciał, żeby policja go aresztowała.

- Dobrze - powiedział w końcu. - Wrócę do gangu.

Conor wrócił do gangu i zaczął wykonywać dla nich jeszcze bardziej okrutne zadania. Ale tym razem wiedział, że musi być bardzo ostrożny. Nie mógł pozwolić, żeby członkowie gangu go wydali.

Jednej nocy Conor został zmuszony do zabicia człowieka. Zrobił to, ale wiedział, że to był ostatni raz, kiedy będzie pracować dla gangu.

Conor uciekł z gangu .

Conor Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz