Conor rozwijał swoją karierę pisarską i stawał się coraz bardziej znany i szanowany w świecie boksu. Jego książki były bestsellerami, a jego artykuły były publikowane w najbardziej prestiżowych czasopismach bokserskich.
Ale Conor nigdy nie zapomniał o swoich korzeniach. Zawsze pamiętał o tym, jak boks pomógł mu pokonać jego demony i znaleźć szczęście.
I zawsze był gotów pomóc innym, którzy chcieli rozpocząć swoją własną podróż bokserską.
Pewnego dnia Conor został zaproszony do wygłoszenia przemówienia na gali boksu dla młodzieży. Był to zaszczyt dla Conora i chętnie się zgodził.
W swoim przemówieniu Conor opowiedział swoją historię i mówił o tym, jak boks może zmienić życie ludzi na lepsze. Mówił o tym, jak boks nauczył go dyscypliny, szacunku i wytrwałości.
Mówił także o tym, jak boks pomógł mu pokonać jego demony i znaleźć szczęście.
Młodzi bokserzy byli zainspirowani historią Conora. Zrozumieli, że boks to więcej niż tylko sport. To sposób na życie.
Po przemówieniu Conor otrzymał wiele wiadomości od młodych bokserów, którzy powiedzieli mu, że jego historia ich zmotywowała. Niektórzy z nich zaczęli nawet trenować boks.
Conor był szczęśliwy, że mógł dzielić się swoją miłością do boksu z innymi. Wiedział, że boks może zmienić życie ludzi na lepsze, tak jak zmienił jego życie.
I zawsze był gotów pomóc innym, którzy chcieli rozpocząć swoją własną podróż bokserską.
Conor był szczęśliwym i spełnionym człowiekiem. Miał kochającą rodzinę, przyjaciół, karierę i cel w życiu.
Dzięki boksowi Conor pokonał swoje demony i znalazł szczęście.
A teraz mógł dzielić się swoją miłością do boksu z innymi i pomagać im znaleźć własną drogę do szczęścia.
Po skończeniu przemówienia wyszedł z budynku.Conor szedł chodnikiem, pogrążony w myślach, gdy nagle wpadła na niego młoda kobieta.
- Przepraszam! - zawołała. - Nie zauważyłam cię.
Conor spojrzał na nią i jego oddech zaparło. Była piękna, z długimi blond włosami, niebieskimi oczami i szczupłą sylwetką.
- Nic się nie stało - powiedział. - Jestem Conor.
- Miło mi cię poznać, Conor. Jestem Sarah.
Sarah była ubrana w obcisłe dżinsy i koszulkę, która podkreślała jej szczupłą sylwetkę. Conor był nią oczarowany.
- Co robisz dzisiaj wieczorem? - zapytał. - Może chciałabyś pójść na kolację?
- Chętnie - powiedziała Sarah.
Poszli do pobliskiej włoskiej restauracji. Restauracja była przytulna i romantyczna, z przyciemnionymi światłami i miękką muzyką.
Usiedli przy stoliku w kącie i zamówili kolację. Rozmawiali przez wiele godzin i odkryli, że mają wiele wspólnych zainteresowań.
Sarah była dziennikarką sportową i była pod wrażeniem wiedzy Conora o boksie.
Conor był pod wrażeniem inteligencji i poczucia humoru Sarah.
Sarah opowiedziała Conorowi o swojej pracy i o tym, jak uwielbia pisać o sporcie.
Conor opowiedział Sarah o swojej karierze pisarskiej i o tym, jak uwielbia pisać o boksie.
Po kolacji odprowadził Sarah do domu. Gdy stanęli przed jej drzwiami, Conor nachylił się i ją pocałował.
Sarah była zaskoczona, ale pocałowała go z powrotem.
- Dobranoc, Conor - powiedziała.
- Dobranoc, Sarah - powiedział Conor. - Do zobaczenia wkrótce.
Conor odszedł, czując się szczęśliwszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wiedział, że znalazł kogoś wyjątkowego.
Sarah i Conor zaczęli się regularnie spotykać. Chodzili na randki, rozmawiali przez telefon godzinami i wysyłali sobie SMS-y przez cały dzień.
Zakochali się w sobie szybko i głęboko.
CZYTASZ
Conor
RandomConor, mężczyzna z licznymi tatuażami i burzliwą przeszłością, nigdy nie był świętoszkiem. W wieku ponad 28 lat zapisuje się na boks, gdzie jego talent zostaje zauważony przez tajemniczego mężczyznę. Ten mężczyzna, widząc w Conorze potencjał na dobr...