[2]

4.9K 572 510
                                    


Feliz sigarasından bir nefes aldıktan sonra arsız arsız üflediğinde Minho'nun kaşları çatılmış, kollarını göğsünde kavuşturmuştu. "Çay kahve de ister misiniz bay Lee?" Diye sordu sert bir sesle.

Diğerleri sırıtırken Felix sigarayı Jisung'a uzattı ama Jisung ellerini kaldırdı. "Ay ben içmem ki!"

"Yalancı seni." Diye homurdandı Felix, ardından sigaradan bir nefes daha aldı.

"Keyfiniz yerinde herhalde beyler." Diye devam etti Minho. "Kalkmayı düşünmüyorsunuz."

"Son dalımız hocam." Dedi Jeongin utanmadan. "Nasılsa bittiğinde topluca disipline gitmeyecek miyiz? Bırakın da içelim işte."

Hyunjin ve Minho birbirlerine bakarak çocukların haline gülmüştü.

Ardından Hyunjin hiç beklemedikleri bir şey yaptı.

En sağda kalan Jisung'un yanına oturup ceketinin iç cebinden çıkarttığı sigarayı çocukların önüne attı. "Adam gibi için bari."

Çocukların hepsi şok olmuştu.

Minho da karşılarına oturup bağdaş kurduğunda arsız Felix bile donakalmıştı.

Minho paketten bir sigara alıp yakarken Hyunjin'e bakıp sırıttı.

İlk nefesini aldıktan sonra konuştu. "18 yaşını geçtiniz değil mi hepiniz?"

"Evet!" Dedi dört oğlan da bir ağızdan.

"İyi. İllegal bir şey yapmıyoruz neticede."

Jeongin ve Jisung bir anda pakete atıldılar. Birer sigara alıp ateşledikten sonra Hyunjin paketi alıp cebine koydu.

"Siz içmiyor musunuz hocam?" Diye sordu Felix Hyunjin'e şaşkınca bakarak.

"Yok." Dedi Hyunjin gülerek. "Kullanmıyorum ben. Paket Minho hocanızın."

"Lisede de böyleydi." Dedi Minho gülerek. "Ben içerdim, Hyunjin de hep benim yüzümden yakalanıp disipline giderdi."

"Aa, liseden mi arkadaşsınız?" Diye sordu Jisung merakla.

"Tabi." Dedi Hyunjin sırıtarak. "Minho benim en yakın dostumdu. Beraber çalışıyor olmamız büyük bir şans."

"Ne anılar vardır şimdi sizde~" dedi Felix sırıtarak.

"Olmaz mı. Ama size kötü örnek olmak istemeyiz." Dedi Hyunjin gülerek. "Yine de sizi anlıyoruz."

Minho dikeldi. "Biz yerine biyoloji hocanız olsaydı..." Bakışlarını Jeongin'e çevirdi. "Muhtemelen şimdiye disiplinin yolunu tutmuştunuz. Okul saatleri içinde kullanmayın."

"Ama sokakta içerken tadı çıkmıyor ki." Diyerek sırıttı Jeongin. "Böyle gizli yapınca daha heyecanlı oluyor."

"Şansını çok zorlama sen yine de." Minho'nun kaşları çatılmıştı. "Bunlar okuldan çıkıp eve gider, sen abinle baş başa kalırsın."

Jeongin sinirli bir tavırla omuzlarını silkmişti.

Şimdi herkes net bir şekilde sorunları olduğunu anlıyordu. Hatta belki de Jeongin bu yüzden mi yaramaz çocuğu oynuyordu?

Bir süre daha oturdukları yerde sohbet edip sigaralarını bitirdikten sonra ayrıldılar. Öğretmenler ana kapıdan içeri girerken diğer dördü de kaçtıkları spor salonundan okula geri girmişlerdi.

Okuldan sonra, Felix'in telefonu;

Götümüz başımız ayrı oynuyor 💅🏻 💅🏻

Öğretmenim Bir Centilmen | Hyunlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin