[11]

4.2K 454 371
                                    


Felix ve Jisung, okul başlamadan bir saat önce, yani sabahın köründe Felix'in kapısına dayanmış, Felix'in çantasını almaya çalışıyorlardı.

Annesi elinde bir sopayla kapıyı açtı. "Neredesin sen sokak köpeği?!" Diye Felix'e bağırarak sopayı salladı.

Felix hemen eğilip kalkmaya başladı. "Anneciğim özür dilerim! Canım annem! Anneciğim! Biricik annem! En sevdiğim annem!"

"Kaç tane annen var?! Dün seni ne kadar merak ettim haberin var mı?! Başına bir şey geldi sandık!"

"Gelmedi anneciğim! Dün çok eğlendik bu yüzden Jisung'dan çıkamadım üzgünüm!"

"Gel buraya eşek!"

Felix annesinin sözünü duyduğunda hemen ona doğru koştu, açtığı kollarına sımsıkı sarıldı. "Uslu durdunuz değil mi?" Diye sordu oğluşuna sarılırken.

"Uslu durduk anneciğim. Çok komik şakalar yapıp çok güldük, gülmekten karnımızın ağrıması dışında hiçbir şey olmadı!"

Annesi Felix'in saçlarını koklamış, çatık kaşlarla ona bakmıştı. "Bu senin kullandığın şampuan değil."

Felix derin bir nefes aldı. "Eğer beni eve almazsan okulda pis kokmayayım diye Jisung'ta duş aldım."

Annesi ikna olmuş bir şekilde başıyla onayladı. "İyi hadi hazırlanın hemen ben de size kahvaltı hazırlayayım."

Felix sırıta sırıta içeri girerken Jisung da "teşekkürler teyze!" Diye bağırarak Felix'in peşinden koştu.

Felix odasında hazırlanırken Jisung hırkasını çıkarıp Felix'in kafasına fırlattı. "Felix, annen az kalsın götümüzden kan alıyordu farkındasın mı?"

Felix sırıtıp okul formasını dolaptan çıkarttı. "Annem bana kıyamaz Jis, sen de biliyorsun."

"Tabi. Kahvaltı masasında babanı da göreceğim şimdi. Bak bizimkileri falan aramasınlar diye onların telefonundan ikisini de engelledim, bizimkiler iş gezisine gitti falan deriz."

Felix tişörtünü çıkarttığında Jisung gözlerini pörtletip Felix'in sırtına dokundu. "Felix sen ne yaptın????"

Felix şaşkınca arkasını döndü. "Ne yapmışım? Korkutma lan, ne olmuş?"

"Sırtını... Yılan falan mı soktu?"

Felix korkuyla arkasını aynaya dönüp bakmaya çalıştı. Ardından korku dolu suratı yavaşça bir sırıtışa dönüştü. "Ha onlar mı... Kocişim yaptı."

Jisung avucunun içini alnına vurdu. "İyi sakla onu bak, birisi görürse dile düşeriz."

Felix gülerek başıyla onayladı. Hazırlandıktan sonra kahvaltıda da bir posta azar yedikten sonra okula gitmek için evden çıktılar.

İlk ders başladıktan yarım saat sonra, Felix'in telefonu;

Götümüz Başımız Ayrı Onuyooor 💅🏻 💅🏻 💅🏻

Felix:
Hyunjin'i hala bulamadım
Nerde bu amına kodumun
Hocası

Mininini:
Derse girmedin mi amk sen

Hanji adamı:
Sabahki mesajları
Kimse sikine takmadı dimi
Disiplin cezası bir haftaydı
Bitti ceza
Yok yazıldınız

Öğretmenim Bir Centilmen | Hyunlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin