[18]

4K 509 703
                                    


Öğleden sonra hepsi hazır bir şekilde bekliyordu.

Chan, Changbin, Jeongin ve Seungmin beraber kaldıklarından Chan'ın arabasıyla yola çıkacaklardı. Changbin şoför koltuğunun yanına oturduğunda iki oğlan da arkaya geçti.

Minho ve Jisung da Hyunjin ve Felix'i arka koltuklarına alarak buluşma yerinde arkadaşlarıyla buluşmuş, iki araba arka arkaya yola koyulmuştu.

İlk günü sessiz sedasız şehri gezerek geçirmişlerdi.

Biraz farklılardı tabi eskisine göre. Hyunjin ve Felix mesela, el ele geziyorlardı.

Jisung sürekli Minho'nun peşinde dolanıyor, onun ağzının içine bakıyordu bir şey söyleyecek mi diye.

Seungmin de yürürken Chan'dan uzak durmaya çalışsa da sürekli sağına soluna bakınıyor, onun ne yaptığını görmeye çalışıyordu.

Changbin gezmeye gelmemiş, otelde dinlenmeye gitmişti...

Bu yüzden sap gibi kalan Jeongin en arkada kulaklığından müzik dinleyerek takip ediyordu onları.

Gezileri bittiğinde otele döndüler.

Felix hemen Hyunjin'in koluna yapışmış, Jisung ise Minho'nun resmen sırtına çıkmıştı. Çünkü odalarda ikişer kişi halinde kalınacaktı ve kimle kalacaklarını çoktan biliyorlardı.

Jeongin ise doğrudan Seungmin'in koluna yapıştı. "Ben Seung ile kalacağım." Dedi.

Chan gözlerini devirmişti.

Ama Changbin'le kardeşinin kalmasını da istemediğinden mecburen kabul ettiler.

Hiçbiri haftasonu oturup slaytlara çalışmadığından sunumlara hazırlanmış, hayal gibi gelen bir hafta göz açıp kapayıncaya kadar geçmişti.

Sonunda lanet şehre, lanet aile evlerine ve lanet okullarına dönmüşlerdi.

Resmi olarak kimsenin arasında bir şey olmasa da, bir şeyler oluyordu işte.

Pazartesi gününün ilk matematik dersinde arka dörtlünün üçü uyurken biri pür dikkat dersi dinliyordu.

Gerçi dersi mi...

Neyse.

Kalan üçünden biri gelen mesaj yüzünden telefonun ekranı yandığında hemen telefonunu eline aldı.

Matematik dersi, Felix'in telefonu;

H(k)ocam 🎀💝

H(k)ocam 🎀💝:
Naber Felix

Felix:
Ay
İyidir
Senden

H(k)ocam 🎀💝:
Neden matematik dersinde
Bana cevap veriyorsun bakalım sen

Felix:
Uyumuyordum
Asla
Dersi dinliyordum
Sonra sen yazınca
Sana cevap verdim
Dinliyim mi

H(k)ocam 🎀💝:
Dinle

Felix:
Tm
Ama sen neden
Yazmıstın

H(k)ocam 🎀💝:
Dersi dinleyip dinlemediğini kontrol etmek için
Ama dinliyormuşsun
O yüzden cezaya gerek yok

Felix:
Yo
Uyuyorum bi saattir
Banane
Hiç dinlemedim
Dört yıldır hiç matematik dersi dinlemedim
Doğduğumdan beri dinlemedim
Matematik ne yeniyor mu

Öğretmenim Bir Centilmen | Hyunlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin