[17]

3.8K 434 496
                                    


Seungmin'in ağzından:

İçimde tepişen gergedanlara mani olamazken, Chan'ın bakışlarını dudaklarımda yakaladığımda tüm vücudum hafifçe sarsıldı. Chan, dudaklarıma bakıyordu.

Yüzüme yakındı, neredeyse ılık nefesini hissediyordum ve gözünü bile kırpmadan dudaklarıma bakıyordu...

Kontrolünü kaybetmiş bir şekilde vücudunun milim milim üzerime doğru kaydığını hissettim. Uzun zamandır arzuladığım, bana nasıl dokunacağının hayallerini kurduğum adamın ılık nefesi yüzüme çarpıyordu.

Sanki astımım bile bana izin vermiş, nefesindeki sigara kokusundan iğrenmemiştim.

Hazır bir şekilde gözlerimi hafifçe yumdum, başımı öne çıkararak dudaklarımı araladım.

Alt dudağını hafifçe öne çıkarıp üst dudağımı yakaladığında nefesim kesildi.

Sıcak, nemli dudaklarını dudaklarıma yaslamış, hafifçe dudağımı içine çekmek için kullanıyordu.

Çok yavaş hareket ediyordu, içimi kıpır kıpır ettirir cinstendi.

Nefes alıp verişiyle ritimli bir şekilde dudaklarımı emerken ben de ona ayak uydurmaya çalışıyordum ama çok başarısızdım.

Elim yavaşça yukarı, göğüslerine çıktı. Sert, taş gibi göğüsler elimin altında cayır cayır yanıyordu.

Üstüme bassa sesim çıkmazdı.

Sanki bunu bilircesine yaklaşmaya, elimi aramızda sıkıştırmaya başladı. Bastırıyordu, sıcak vücudunu benimkine bastırıyor, tüm vücudumu titretiyordu.

Jeongin'in ağzından;

Bir süredir ses gelmeyince ne olduğuna bakmak için balkona çıktığımda donakalmıştım.

Normalde Seungmin'in abimi kovaladığı, sopayla dövdüğü bir sahne falan düşünmüştüm. Ama abim resmen onun üstündeydi.

Onu belinden kavramış, resmen eğilmiş bir şekilde kendisine bastırarak öpüyordu onu. İçeri girdiğimi bile fark etmediklerinden emindim.

Her şey yolundaydı, yani sanırım.

Sessiz bir şekilde girdiğim gibi balkondan çıkıp kapıyı kapattım, geri salona dönüp Changbin hyungun karşısındaki koltuğa uzandım.

Changbin hyung telefonunu yan çevirmiş, koltuğa yarım uzanmış bir şekilde oyun oynuyordu.

"Ne olmuş?" Dedi, umrunda olmadığı belliydi aslında.

Kollarımı göğsümde kavuşturarak gözlerimi devirdim. Sorusuna cevap vermeden telefonumu elime aldım, gruba girdim.

Jeongin'in telefonu;

Götümüz Başımız Ayrı Oynuyooor 💅🏻💅🏻💅🏻

Jeongin:
Felix
Bize gelsene
Kendimi bok gibi hissediyorum

Fefi 🎀:
Ne oldu

Jeongin:
Diğerleri aktif değil zaten
Özelden konuşalım
Ya

Fefi 🎀

Fefi 🎀:
Ne oldu
Seungmin'le kavga falan mı ettiniz
En son üstüne kapı kilitlemiştin

Öğretmenim Bir Centilmen | Hyunlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin