[10]

4.6K 469 667
                                    


Felix o gün ikinci kez duş almıştı ve ikincisinde yalnız değildi.

Cidden, geldiği ilk günden beri dilinden düşüremediği biricik öğretmeniyle sevişmişti.

Hyunjin'in duştan çıkmasını beklerken bornozla içeride oturuyordu. Hyunjin çıktığında ona bakarak gülümsedi. "Şey, ben eve gidemiyorum."

"Nedenmiş o?" Diye sordu Hyunjin gülerek.

"Gitmek istemiyorum."

Felix de güldüğünde gidip yanına oturdu. "Ne düşünüyorsun Felix?" Diye sordu.

"E, eve gitmemeyi hocam."

"Birincisi, onu sormuyorum. İkincisi de hocam dememeni söylemiştim."

"Kocam mı demeliydim?"

Güldükten sonra oğlana döndü. "Hiç mi ciddi duramazsın Felix?"

"Durasım yok." Dedi Felix sırıtarak, o da Hyunjin'e döndü. "Çok mutluyum."

"Ben de mutluyum, ama ciddi bir konuşma yapmamız lazım."

"Yapasım yoook~"

"Neyse, en azından kimseye söylemeyeceğini biliyorum."

Ah, elbette. Çoktan gruba yazıp herkese ilan ettiğini saymazsak tabi.

"Yine de..." Elini Felix'in bacağına koydu.

"Dönem bittiğinde sevgiliniz olacağım." Dedi Felix gülerek. "Dönem bitene kadarsa... Siz ne olmamı isterseniz?"

"Hm..." Hyunjin düşünceli bir tavırla önüne döndü, sırıttı. "Peki, öğretmeninin uysal evcil hayvanı olmak ister misin?"

Felix'in duydukları hoşuna gittiğinden kızararak sırıttı. Zaten en başından beri hayalini kurduğu bu değil miydi?

"Öğretmenim böylesine centilmenken, onun minik evcil hayvanı olmanın ne zararı olur ki?"

Hyunjin başıyla onayladı.

"Uyumak istermisin, pet?"

Felix başını aşağı yukarı salladı. "Olur, öğretmenim."

Üstlerinde bornozları, yatağa yöneldiler.

Birkaç saat sonra, gece yarısına doğru Felix'in telefonu zır zır çalmaya başladı.

Felix gözlerini zar zor açarak telefonunu eline aldı. Beline dolanmış öğretmeninin elini yatağa bıraktıktan sonra odadan dışarı çıktı.

"Efendim Jisung?" Diye sordu açar açmaz fısıldayarak.

"Yarrağımın başı neredesin sen?!" Diye gürledi Jisung.

"Kocamın evindeyim salak, söyledim ya."

"Annenler yüz kere aradı, yüz! Jisung'da kalacağım diye mesaj atmışsın, bir daha da mesajlara dönmemişsin."

"E haber vermişim işte!"

"Lale, bundan Jisung'un haberi var mıymış?! İdare edeceğim diye götüm çıktı. Uyuşturucu testine sokmayı bile teklif ettiler. Ailenin manyak olduğunu bilmene rağmen neden yalan söylüyorsun?"

"Sikişirken bunları düşünebiliyor muyum sence? Eve gitmemek için bir bahane uydurmam gerekiyordu, aklıma ilk sen geldin."

"İyi neyse, ararlarsa açıp beni konferansa ekle. Yoksa rahat bırakmazlar."

Öğretmenim Bir Centilmen | Hyunlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin