✧Tatilin üçüncü günü, Felix ve Hyunjin evlerinin yakınlarındaki bir restoranda akşam yemeği yiyorlardı.
Yemeğin sonuna geldiklerinde Hyunjin arkasına yaslandı. "Ee söyle bakalım, üniversite için ne düşünüyorsun?"
"Mimarlık düşündüğümü söylemiştim." Dedi Felix kaşlarını çattı. "Unuttun mu?"
"Hayır güzelim, unutmadım." Ceketinin iç cebinden bir A4 kağıdı çıkarıp masanın üstüne koydu, Felix'e doğru ittirdi. "Nereyi istiyorsun?"
Felix şaşkınca önündeki kağıda baktı.
Ne olduğunu anladığında gözleri çipil çipil yanarken Hyunjin'e döndü. "Mimarlık fakülteleri bunlar!"
"Senin için biraz araştırma yaptım."
"Ay ben... Gitmek istemiyorum ya..." Derken yine de kağıda bakıyordu. "Itweon'a gitmiştik, çok güzeldi..." Dedi.
"Itweon'un puanları yüksek, orayı kazanman için çok çalışman lazım. Yapabilir misin?"
"Elimden geleni yaparım..."
Hala şaşkınca kağıdı inceliyordu.
"Jeju'nun puanları biraz daha insaflı gibi."
"Jeju olmaz."
Felix şaşkınca Hyunjin'e baktı. "Neden?"
"Jeju'da tarih öğretmeni açığı olan bir lise yok. Itweon olur."
Felix utanarak başını öne eğdi. "Benimle mi geleceksin?"
"İstemiyor musun?"
Bir anda sıçradı, elini salladı. "Hayır hayır! İstemediğimden değil, sadece benim için bu kadarını yapacağından... Emin değilim. Yani iyice düşündün mü?"
"Tamam Felix ya, istemiyorsan gelmem."
"Ya ben öyle mi dedim?! Hayır, gelmeni çok istiyorum! Gel, ne olur gel! Tamam yalvarırım gel."
"İkna olmadım, daha fazla uğraşman gerekiyor."
Felix gülümseyerek arkasına yaslandı. "Eğer Itweon'u kazanırsam beraber yaşarız. Her gün, her gece..."
"Tamam." Hyunjin öne eğildi, bir şeyler saklamak istercesine gözlerini kaçırdı; ne saklamak istediğini Felix biliyordu.
Sırıtarak devam etti. "Olur mu hocam?"
"Olur. O zaman sıkı çalış ve orayı kazan."
"O kadar sıkı çalışacağım ki, sen bile şaşıracaksın! Zaten matematiğim çok iyi, biraz da fen çalışırsam hallederim."
Hyunjin geriye yaslandı, kollarını göğsünde kavuşturdu. "Matematiğin cidden çok iyi." Derken gözlerini devirmişti.
"Kıskançlık mı seziyorum?"
"Yok, tarihe ilgisizsin sadece biraz."
"Sayısal olduğumdan o. Yoksa tarihten çok zevk alırım!"
"Haklısın." Dedi Hyunjin sırıtarak. "Götüne yazılırken çok zevk alıyordun."
✧
Eve döndüğünde, Felix'in telefonu
Biz bütün kızlar toplandık 💅🏻
Felix:
Arkadaşlar
Artık sohbeti kesiyoruz
Bu grupta sorudan başka hiçbir şey atılmayacakMinimini:
Ne karşılığında sattın bizi kahpe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim Bir Centilmen | Hyunlix ✓
FanfictionFelix: Kanka, her türlü iddiasına girerim yeni gelen tarih hocası gay. Jisung: Tarihçi gaysa matematikçi kesin gaydir. Seungmin: Onlar da gayse hele Biyolojici... Jeongin: Kanka bedenci de gaydir dimi 🎀 [Teacher's pet, Age difference, hyunlix, mins...