✧Minho içeri girdiğinde Jisung'u elindeki kağıtlarla görmeyi beklemiyordu. Bir çocuğun eline, bir de yüzüne baktı.
Hızlı bir hareketle gidip elindeki kağıtları alırken Jisung'un yüzünde ağlamamak için kendisini tutan bir ifade vardı.
"Bunlar ne?" Diye sordu sesi titreyerek.
"Eski şeyler onlar, burada durduklarını bile unutmuşum."
"Başkasına aşıkmışsın."
"Söyledim Jisung, liseden kalma bunlar. Lisede herkes aşık olur, değil mi?" Derken hızlı hızlı kağıtları toparlıyordu.
"Hala seviyor musun onu?"
"Hayır."
"Ama çok güzel yazmışsın. Onu hep seveceğini yazmışsın. Güzel bir kutuda hala saklıyorsun. Sadece mektupları değil, sana çizdiği resimleri bi-"
"Bunların hiçbir anlam ifade etmediğini söyledim Jisung. Geçmişteydi." Diye kesti oğlanın lafını. "Onu artık sevmiyorum, kutunun burada durduğunu bile hatırlamıyordum."
Jisung inanmamıştı.
"Hyunjin'e aşıktın, değil mi?"
Minho derin bir nefes aldıktan sonra kutuyu kapattı, tamamen Jisung'un karşısına oturdu. "Eskiden öyleydi, ama ona karşı hiçbir şey hissetmiyorum."
"Sevgili oldunuz mu?"
"Öğrenmek seni mutlu etmeyecek Jisung. Bu yüzden cevabını gerçekten duymak istediğin şeyleri sormanı tercih ederim."
"Duymak istiyorum!"
"Olmadık. Hislerime karşılık vermedi ve sonra bir daha hiç konuşmadık. Oldu mu?"
"Hiç konuşmadınız mı?"
"Hayır, buraya atanana kadar hiç konuşmadık. Liseden sonra yüzünü bile görmemiştim."
"Peki yeniden karşılaştığınızda?"
Minho gözlerini kapattı. Bu konu hakkında konuşulmasını istemiyor, öfkesini kontrol altında tutmaya çalışıyordu. "Üstünden yıllar geçti Jisung. İkimiz de yaşanılanlardan bir daha bahsetmedik."
Jisung cevap vermedi, başını eğdi. "Ben gideceğim."
"Nereye?"
"Seungmin'e gideceğim. Lütfen kal deme, çünkü kalmak istemiyorum."
"Seni bırakacağım."
Söylediği gibi, Minho itiraz etmedi. Jisung'un öğrendikleri onun için şok ediciydi ve şimdi gerçekten üzgündü. Olayın üzerinden biraz zaman geçtikten sonra sakinleşeceğini bildiğinden onu kendi elleriyle Seungmin'in evine bıraktı.
✧
Jisung Seungmin'e olanları bir çırpıda anlattığında ağlamaya başlamıştı, Seungmin ise şaşkın gözlerle ona baktı.
"Sahiden ona mı aşıkmış?"
"Evet... Ühü... Yazdığı aşk mektuplarını bir görsen Seung... Bana hiç öyle davranmıyor biliyor musun?"
"Fevri davranma sen de. İnsanlar değişir Jis. Muhtemelen lisede kapıldığı anlık bir şeydi."
"Hyunjin hoca da ona resimler çizmiş. Onları bile saklıyor biliyor musun?"
"Saklamak istediği için saklamıyordur. Unuttum demiş ya."
"İnanmıyorum ona. Geçmişte olduğunu söylerken bile gözleri geçmişe daldı, eminim. Yarım kalmış bir anıları var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim Bir Centilmen | Hyunlix ✓
FanfictionFelix: Kanka, her türlü iddiasına girerim yeni gelen tarih hocası gay. Jisung: Tarihçi gaysa matematikçi kesin gaydir. Seungmin: Onlar da gayse hele Biyolojici... Jeongin: Kanka bedenci de gaydir dimi 🎀 [Teacher's pet, Age difference, hyunlix, mins...