[28] Özel Bölüm 1

1.7K 242 182
                                    


⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚

"Hyunjin, ben geldim!"

Felix eve girer girmez çantasını kenara fırlattı, koşarak içeri gitti.

Hyunjin masanın başında oturmuş sınav kağıtlarına göz atıyordu ama Felix'in ona doğru koştuğunu gördüğünde bir anda yaptığı işi bırakıp ayağa kalktı.

Felix koştu, sertçe çarparak Hyunjin'e sımsıkı sarıldı. "Projem geçti, projem geçti!" Diye bağırarak zıplamaya başladı.

Hyunjin gülerek Felix'in saçlarını okşadı. "Aferin benim sevgilime." Dedi.

Felix biraz geriye çekildi, Hyunjin'in gözlerinin içine baktı. Öyle kocaman gülüyordu ki gözleri boncuk boncuk parlıyordu. "Başardım ben!"

Hyunjin yaklaştı, Felix'in dudağının kenarını yakalayarak ufak bir öpücük verdi. "Geçeceğini biliyorduk bir tanem." Dedi gülerek.

"Olsun, ben yine de çok stres yapmıştım. Geçmeseydi resmen dönem tekrarlayacaktım ya!"

"Ama artık buna gerek kalmadı. Çünkü benim akıllı sevgilim geçti."

"Evet."

Akıllı sevgilim... Aferin... Okşanan saçları...

Felix çok yoğun duygular içerisindeydi. Gecesini gündüzüne katarak hazırladığı projenin geçmesinden daha yoğun hissettiriyordu Hyunjin'in teması.

Hyunjin gülümseyerek yeniden söze girdi. "Sınav kağıtlarını okumayı bitirdiğimde yemeğe çıkalım mı?"

"Evde hazırlarım."

"Ama kutlamak için seni yemeğe çıkartmak istiyorum."

Felix yaramazca gülümsedi, işaret parmağını Hyunjin'in çıplak omuz hattında hafifçe sürükledi. "Bence bu gece evde kutlayalım."

Hyunjin Felix'in niyetini anlamış, başını sallayarak onaylamıştı.

Bir süre sonra Hyunjin işini bitirip mutfağa girdi. Felix hala tezgahın başında yemek hazırlıyordu.

Arkasından yaklaştı. Ellerini Felix'in beline dolayarak vücudunu sırtına yasladı, Felix'i yavaşça tezgaha doğru bastırdı.

Felix istemsizce inlemiş, Hyunjinse oğlanın omzunu koklarken kulağına doğru fısıldamıştı. "Çok güzel kokuyor."

"Kimbap mı?"

"Hayır, omuzların."

Felix durduğu yerde kikirdedi. Yaptığı işe ara vermiş, sadece Hyunjin'in dokunduğu beline ve çıplak omuzlarına çarpan sıcak nefese odaklanmıştı.

"Seninle gurur duyuyorum miniğim..." Diye fısıldamaya devam etti Hyunjin. "Çoktan ilk dönemini bitirdin ve bir derste bile takılmadın. Hep çok zekiydin."

Hyunjin tarafından takdir edilmek, şımartılmak, hoş dokunuşları...

Felix'in aklını kaybetmesine çeyrek vardı.

Hyunjin'in vücudu üstünde gittikçe ağırlaşıyordu. Tüm ağırlığını bıraksa muhtemelen nefes alamazdı ama şimdi bununla bir sorunu da yoktu.

Altında ezilmeyi göze alırdı.

Hyunjin'in ıslak dudağını omuzlarında hissettiğinde hafifçe irkildi, kurtulmak için çabaladı.

"Ki-kimbap..."

"Hı-hm. Kimbap."

Felix'in çırpınışları başarısız kalmış, Hyunjin'in kollarında kilitlenmişti.

Öğretmenim Bir Centilmen | Hyunlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin