8

21 1 0
                                    

Bugün sabah erkenden kalkıp hazırlanmaya başlandım. Tanıdığım bir ablanın kafesinde çalışmaya gidecektim, eğer birbirimizden memnun kalırsak devam edecektim, hayatımı düzene sokmam gerekiyordu. Okuduğum meslekte hiçbir işe yaramayan bir meslekti bu yüzden en azından keyif alacağım, beni yormayacak ve şu anlık harçlığımı kazanacağım bir işe girmek istiyordum.

Sevdiğim bir kafe vardı. Kafenin sahibi orta yaşlı bir teyzeydi. Ev poğaçası, börek, sarma, mantı vs yapıyordu ve gelen müşteri sayısıda oldukça iyiydi. Geçen konuşurken tek başına artık yetişmediğini anlatıyordu. Bende çalışabileceğimi düşündüm.

Çalışma saatleri de çok güzeldi. Sabah on akşam dört. Dörtten sonra da açıktı fakat sonrasında çok kalabalık olmuyordu. Çoğunlukla öğrenciler ve memurlar gidiyordu.

Yemek dışında içicekler de vardı ve ben kahve türlerini yapmaya bayılıyordum zaten. Değişik kahveler, tatlılar deneyip yapıyordum. Elimin de lezzeti vardı.

Para konusunda bir problemim yoktu fakat kendi maaşımı alsam her şey daha güzel olabilirdi.

"Meryem abla ben geldim." Dedim enerjik sesimle. Meryem abla beni gördüğünde ayağa kalkarak yanıma geldi ve yanaklarımı öptü. "Hoş geldin kuzum erkencisin."

"İlk gün ya abla o yüzden." Dedim gülerek. "E heyecan var tabi." Başımı salladım. "Evet."

Genel olarak çok fazla bir iş yoktu. İlk önce günlük bir temizlik yaptık, sonrasında gelen müşterilerin siparişlerini hazırladık, bana da gösterdiği için daha yavaş yapıyordu ama neyse ki müşteriler bir şey dememişti hiç.

Öğleden sonraya doğru acıktığımız için ikimize de güzel bir mantı yapmıştı. Diyette olduğumu ağzımın ucuyla söylemiştim maalesef mantıya hayır demek çok ama çok zordu. Neyse ki yarım porsiyon yemiştim.

İlk gün oldukça güzel geçmişti saat 15:40'a doğru Meryem abla bana çıkabileceğimi söylediğinde ona kolay gelsin diyerek arka odadan eşyalarımı alıp kafeden çıktım. Kafenin hemen karşısında olan duraktan da otobüse bindiğimde yirmi dakika sonra spor salonunda olacaktım.

Kulaklığımdan hareketli doksanlar müziği açıp camdan dışarıya baktım. Bugün hava oldukça sıcaktı.

Aniden aklıma gelenle Hasret hocanın sosyal medya hesabına girip Ömer'i aramaya başladım. Takipçilerinde bulamadığımda son paylaşımına girip beğenilere baktım, sonunda bulduğumda murat.akbulut adlı hesaba istek yolladım.

Yanlış anlaşılmaması adına salondan birkaç erkeğe de istek attığımda on dakika içinde Ömer Murat hariç herkes kabul etmişti. Tekrar hesabına girdiğimde ortak arkadaş sayımız artmıştı.

murat.akbulut takip isteğinizi kabul etti
murat.akbulut sizi takip etti

Gelen bildirim ile gülümseyerek Ömer'in hesabını incelemeye başladım. Elli tane paylaşılmış fotoğrafı vardı. En son paylaştığına tıklayıp yavaş yavaş aşağı doğru kaydırdım. Normal erkek gibi fotoğraflar çekilmişti. Öne çıkanlarında da hiç fotoğraf yoktu. Etiketlenen fotoğraflara baktığımda birkaç kızla fotoğrafını gördüm.

Onun profilinden çıkıp kendi hesabıma baktım.

Benim için üç tane fotoğrafım vardı çoğunda manzara güzel diye çekilmiştim en son paylaştığımda ise dump yapmıştım.

Onun aksine benin öne çıkanlarım çok fazlaydı. Hepsinde de çok güzeldim maşallah. Şu kilo aldığım dönemi saymazsam fıstık gibiyim. Kendini oldum olası beğenen bir insandım zaten.

SUKEYNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin