9

18 1 0
                                    

@sukeynaözkan: Kaliteli aktivite 💅

Bugün cumartesiydi ve işten erken çıkmıştım, koşa koşa spor salonuma gelerek bugün olan antrenmanımın yarısını bitirmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Bugün cumartesiydi ve işten erken çıkmıştım, koşa koşa spor salonuma gelerek bugün olan antrenmanımın yarısını bitirmiştim. Çok güzel gidiyordum ve bu bir haftada iki kilo daha vermeyi başarmıştım. Hayatımdan abur cuburu ve alkolü çıkarttığımda hayatım daha da güzel olmaya başlamıştı.

Neydi o halim? Gözlerimin altı mosmor olmuş, betim benzim solmuş. Hayır! Hiçbir erkek benim güzelliğimden önemli olamaz!

Aklıma gelen bir dizi sahnesi ile gülmeye başlamıştım.

@murat.akbulut: Fotoğraf çekilmeye mi gittin yoksa spor yapmaya mı?

Gelen mesaja kaşlarımı çatarak baktım. Bu adamın hayattaki amacı insanları sinir etmek falan mıydı acaba?

@sukeynaözkan: İşine baksana sen ya.

@murat.akbulut: İşimde ve gücümdeyim zaten


Gönderdiği fotoğrafa normal bir süreden daha da uzun baktığımı fark ettiğimde hemen mesaj yazmaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Gönderdiği fotoğrafa normal bir süreden daha da uzun baktığımı fark ettiğimde hemen mesaj yazmaya başladım.

@sukeynaözkan: İşin ne ki senin?

@murat.akbulut: kendi iş yerim var.
@murat.akbulut: Noldu tatlı kız?

Görüldü

Bir de kendi iş yeri varmış, uzak durulması gerekenler ilk üç madde.

1. Esmerlerden uzak dur
2.Kendi iş yeri olandan uzak dur
3. Esmer, uzun boylu ve kendi iş yeri olandan uzak dur.

Ona hiçbir şey yazmadan telefonumu bırakıp sporuma devam ettim. Durup dururken aklıma gelip durması beni delirtiyordu.

Ben kardiyomu yaparken Ömer salondan içeriye giriş yapmıştı. Beni gördüğünde göz kırparak erkek soyunma odasına girdi. Yapma abi şu gözünü kırpma bana.

Bana bu aralar garip bir şeyler olmaya başladı sanki. Anlayamıyorum çözemiyorum. Adam benim sinir katsayımı arttırıyor sadece, evet ona sinir oluyorum.

Kendini beğenmiş, egoist, ukala.

Koşu bandından indikten sonra havluyla yüzümü kurularken bir anda karşıma Ömer çıktı. Sağ tarafından geçeyim derken o da sağa geçti, hiç bozuntuya vermeyip öbür tarafına yöneldiğimde yine aynısı olunca başımı kaldırıp yüzüne baktım.

"Yavru kedi gibi duruyorsun şu an." Gülerek söylediği cümleyle sinirlenmiştim. Normal şartlar artında asla sinirlenmeyen biriydim fakat bu adamda tuhaf bir şeyler olduğu için beni delirtiyordu.

"Sen de goril gibi duruyorsun."

"İltifat kabul ediyorum."

Tekrar gitmek için hamle yaptığımda yine yüz yüze gelmiştik ve üstsüz oluşu beni daha da zorluyordu.

"Çekilir misin gideceğim."

Yana kayıp elini uzatarak gideceğim yönü gösterdi. "Buyrun hanımefendi."

Çattık ya.

Soyunma odasındaki duşa kabine girip güzelce yıkandıktan sonra çıktım. Üzerimi giyinip, saçlarımı da kuruttuktan sonra en sevdiğim ve benimle özdeşleşen parfümümü bolca üzerime sıktım.

Salon yine biraz kalabalıklaşmıştı gözlerim Ömer'i aradığında görememiştim. Büyük ihtimalle üst kattaydı.

Kapının önüne geldiğinde Hasret hoca ve birkaç kişi oturuyorlardı. "Selam gençler." Diyerek bende sandalyeye oturdum.

"Sukeyna ne kadar kilo verdin ya inanamıyorum sana." Diyen Merve'ydi. Onunla da bir suredir karşılaşamamıştık.

"Teşekkür ederim." Dedim çekingen bir şekilde. Herkesin yanında odak nokta olmak beni çok geriyordu. Bir anda gözlerin benim üzerimde olması çok fazla çekinmeme neden oluyordu.

Biz sohbet muhabbet ederken Ömer çıktı salondan. Beyaz keten gömlek ve altına da keten siyah pantolon giymişti. Gömleğinin önünü de maşallah açmış memesine kadar.

"Selam gençler." Diyerek o da benim yanımda ki sandalye oturdu. Göz ucuyla ona baktığımda kaşlarımı çatarak kendime de baktım ve oturuşumuzun aynı olduğunu fark ederek daha dik oturmaya başladım.

"Ömer'im nasılsın?"

Ömer ceplerini kontrol ettikten sonra Hasret hocaya baktı. "İyiyim Hasret hocam siz nasılsınız?" Koluyla kolumu dürttüğünde ona baktım. "Sigara versene." Dediğinde bir şey demeden sigara paketimi uzattım ona.

"Ömer sana ne soracaktım." Dedi gözlerini kısıp Hasret hoca. "Ne soracaktın?" Oturduğu yerden dikleşti. "Dün bir kızla fotoğraf paylaştın, hayırdır oğlum kim o kız?"

Evet. Görmüştüm o fotoğrafı.

Meyhane tarzı bir yerdeydiler, kız Ömer'e sarılmış aşkla bakıyordu. Kızın paylaştığı fotoğrafı hikayesine eklemişti.

"Ya öyle normal takıldığım biri, paylaşmış fotoğrafımızı benimde kimseden bir çekincem yok yani ekledim hikayeme."

İçimde garip ve anlamlandıramadığım bir duygu durumu vardı. Çözemiyordum bunun ne olduğunu.

"Baya sevgilin gibi duruyor." Dedi Hasret hoca. Evet sevgili gibilerdi ama şimdi burada gelip takılıyoruz diyordu. Ömer belli ki takılıyordu ama kız için aynı şeyi düşünmüyordum. "Takılıyoruz işte sadece."

"Sen yine de dikkat et tarot bebek geliyor diyordu." Dedim onu korkutmak için. Tabi ki de tarot dümdüz bebek geliyor demezdi. Orada ki anlamda Ömer'in beğendiği ve çok güzel bulduğu bir kadını ifade ediyordu ama onun bunu bilmesine gerek yok.

"Kızım korkutma sende beni."

Omuz silktim.

SUKEYNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin