Bugün gece gözüme hiç uyku girmemişti zaten neredeyse sabaha kadar Ömer'le mesajlaşmıştık ve çok arsız bir adamdı. Hiç utanması da yoktu. Sabaha karşı az biraz uykuya dalmıştım ve sonrasında alarmımın sesiyle uyanmıştım.
Bugün daha özenli olmak istiyordum.
İşten sonra Ömer ile spor salonunda buluşup beraber çıkacaktık ve güzel olmak istiyordum. Tamamen beyazlar içinde bir kombin yaptım. Sıcaklarsam da gömleğimi boynuma asarım diye düşünmüştüm.
Çocuğa gel yüzüme söyle, gelir miyim yoksa gelmez miyim bilmiyorum demiştim ama ben sanırım daha o dakika karar vermiştim gitmeye.
İşe gitmeden önce kuaförüme uğrayarak tüm vücut bütün kıl tüyümden kurtulmuştum ve tüm sebepsiz tüm erkeklere söve söve kuaförden çıktım.
Otobüs durağına doğru ilerlerken kulaklığımı çıkartıp kulağıma taktım, en sevdiğim şarkıyı da açtıktan sonra durağa gelmiştim. Bu otobüslerden nefret ediyordum nefret. Aşırı sıkış tepiş oluyordu ve daralıyordum resmen. Şöyle pembe tatlı bir scooter motor alsam ne kadar da güzel olurdu.
Çalışarak kendi paramla sanırım bir senede alırdım. O yüzden babama yağ çekmem gerekiyordu.
Kafeye geldiğim de Meryem abla güler yüzüyle karşıladı beni. Burada çalışmayı sevmiştim gerçekten ve yorucu da değildi.
Yiyecek, içecek hazırlamak çok keyifliydi fakat sadece temizlik yorucu olabilir. Onu da zaten tek başıma yapmıyorum.
"Güzel kızım bugün ayrı bir güzel olmuş." Dedi yanıma gelerek ve yanaklarımı sıkmıştı.
"Meryem ablam çok teşekkür ederim." Bende aynı şekilde onun tonton yanaklarını sıktım. İçeride ki odaya girip üzerimi değiştirdim ve hızlı bir şekilde etrafın tozunu almaya başladım. Toz alma işlemi neredeyse bitmişken aynı anda dört kişi içeriye giriş yaptı. İki ayrı masaya oturmuşlardı.
İlk önce kızların yanına gidip samimi bir şekilde karşıladım onları. "Hoş geldiniz." Önlerine menüyü bırakıp erkeklerin masasına da aynı şekilde menüyü bıraktım. "Menüye gerek yok, ikimizde mantı istiyoruz. Ben içecek olarak ice latte alayım arkadaşıma da kola." Başımı salladım. "Tabi, kahvenizi önden getireyim mi?"
"Yok mantı ile beraber getirebilirsiniz."
Allah Allah mantı ile ice latte içilir mi yahu? Meryem abla benden memnun bir şekilde beni izliyordu. "Ama yine de iyi ilerledim değil mi Meryem abla?" Dedim gülerek. "Çok iyiydin güzel kızım." Meryem abla mantıları yaparken bende ice latteyi hazırlamaya başladım. O sırada kızlar seslendiğinde onların yanına da gidip siparişleri aldım. Onlarda yaprak sarma ve çay istiyorlardı.
Kızların siparişinin hazırlanması daha kolay olduğu için hızlıca hazırlayıp götürdüm. Mantılarda kısa bir süre sonra hazırlanmıştı. Onlara da servis yaparken esmer olan beyefendi konuştu. "Siz yeni mi başladınız buraya?" Diye sordu. Elimde tuttuğum tepsiyi aşağı indirip olumlu anlamda başımı salladım. "Evet yeni başladım."
"Kahve çok güzel olmuş daha önce tadı böyle değildi, siz yaptınız sanırım ellerinize sağlık." Adam tatlı bir şekilde gülümsediğinde bende ona gülümsedim.
"Evet ben hazırladım çok teşekkür ediyorum." Adamında maşallahı vardı.
Yanlarından ayrılıp hızlıca Meryem ablanın yanına geldim. "Abla kahveyi çok beğendiğini söyledi." Dedim heyecanla. Çok mutlu olmuştum. "Severek yapıyorsun çünkü tabi ki güzel olur."
Bir iş günü daha bittiğinde yine biraz erken çıkmıştım ve bir dakika içerisinde otobüs gelmişti. Artık otobüsün saatini öğrendiğim için beş dakika erken çıkıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUKEYNA
Teen FictionGöz ucuyla Ömer'e baktığım zaman onunda bana baktığını gördüm. Göz kırpıp başımı salladım 'hayırdır' der gibi. Gülerek başını çevirdi. "Güzel kızsın ve özellikle yüzün çok güzel." Dedi sakin bir şekilde. Beni baştan aşağı süzüyordu. Bende ona doğru...