𝓚𝓪𝓵𝓫𝓲𝓷𝓲𝔃𝓭𝓮 𝔂𝓮𝓼̧𝓲𝓵 𝓫𝓲𝓻 𝓪𝓰̆𝓪𝓬̧ 𝓫𝓾𝓵𝓾𝓷𝓭𝓾𝓻𝓾𝓷. 𝓑𝓮𝓵𝓴𝓲 𝓼̧𝓪𝓻𝓴ı 𝓼𝓸̈𝔂𝓵𝓮𝔂𝓮𝓷 𝓫𝓲𝓻 𝓴𝓾𝓼̧ 𝓴𝓸𝓷𝓪𝓻. LOA TZU
Bölüm Şarkısı: Gökhan Türkmen seninle ben
Bir tohum ekersin toprağa o sana neler vaat eder insanoğlu şaşırır kalır. Doğanın güzelliği rabbimin bize sunduğu en değerli mücevherlerdir. Topraktan çıkan meyve de olur sebzede. Ot da olur çimende. Çiçekte olur.
Büyür dallarından sana en güzel mücevherini verir. Sen o güzellik karşısında mest olursun. Kim sevmez ki böyle şeyleri? Toprağa şükür ne büyüksün derdi insan. O küçücük tohum boyundan büyük şeyler yapar.
Kalbim yerinde mi? Bilmiyorum kafam inanılmaz karışık. Ben Elena şu yaşıma kadar tek bir çiçek almayan Elena. Herkese gelirken kenarda izleyen Elena. Bir çiçek insana bu kadar mı deli edip mutlu edip ayaklarını yerden kaldıran diyen Elena.
Saçmlalık,olamaz, inanmam. Benimde sevgililerim oldu ama birinden bu denli hediyeyi bırak bir çiçeğe layık olduğumu düşünmezlerdi. 20. Yaşım buna çok şaşırdı. Kenarda oturan ergen olan Elena büyülenmişti.
Küçük Elena sordu ayağa kalkarak "annemize gelmedi mi?" Dedi küçük Elena. Elime aldığım tek, bir tane olan çiçeğe bakıyordum. Çiçek konuşsa bu kadar tuhaf bakmasan olmaz mı derdi? Ama beni tanısan çiçek yadırgamazsın.
Elimle yaprakları sevdim. Burnuma doğru getirip derin bir nefes aldım. Çok güzel kokuyordu. Sokağın ışığı vuruyordu güzelim çiçeğime daha güzel beyaz olan yerleri parlıyordu. Ah benim saf çiçeğim. Sen odamın en güzel yerine layıksın şuan.
Aşağıdan bir ses geldi."Elena uyudun mu kızım gelde bir şeyler ye" ses annemdi. Kısacık güzel zamanımdan ayrıldım. Şuan yumuş yutmuştum. Çiçeği elimle daha sıkı tuttum ve kendime doğru getirip sarıldım. Gözlerimi kapattım eğer rüya görüyorsam uyanmak istemiyorum.
Annem daha seslendi. Çiçeği masamdaki çekmeyeceye koydum. Merak etme dönüp alıcam, sonra gelip sana sorular soracağım. Odadan çıkıp merdivenlerden indim. Koltukta oturup dosyalarla ilgileniyordu. Annemle babamı ortak araba galerisi vardı. "Ah sonunda hayata döndün merhaba güzel kızım ben annen"
Annemin yanına geçip oturdum,ayaklarımı uzattım. Beynim çatlıyordu resmen. Kısa sürede bu kadar matematik çalışmak bravo bana."anne sadece ders çalışıp sızmışım" masada duran çekirdeği aldım. "Aç değilmisin sen. Eve geldiğinden beri odadaymışsın rüya öyle dedi." Hem çekirdek çitliyordum hemde televizyona bakıyordum. Hem de kafamdaki olayı çözüyordum. Kulağımda annemdeydi"
"Artık zaman daralıyor annecim dersler önemli şu sınavları verdikten sonra gelsin üniversite sınavı" bana doğru yaklaştı. Eliyle alnıma dokundu geri çekildi."çalış çok başaralı bir avukat ol ama yemeklerini aksatma kendini de aynı şekilde."
YOU ARE READING
AŞK LAZIM
Teen FictionBiz üç arkadaş. Sevgi,bağ ve daha fazlası. Biz üç dost. Kalp, acı, kader olan kısacası her şey. Biz üç aile. Birbirimize, güven, sadakat koruyucu olan gene her şey. Birbirimizden hiç ummadığımız anda olan hayatlar. En yokuşu, en ağırı, en mutlusu...