Kelebek misalidir aşk; anlamayana ömrü günlük,anlayana bir ömürlük
Nazım Hikmet
Aşk! Üç harf bitti. Kimisine güzel,kimisine zehir. Bana peki ne? Hiç düşünmedim çünkü hayatım boyunca olmadım. Sadece sevdim, sevildim daha da ilerisi yok. Olmasını da istemem.
Liseye yeni başlamış Elena daha kimse ile tanışmıyor kaldırımdan ilerlerken önünde iki çift gördü el ele. Onların arkasından baktı. O kadar güzel bir görüntü'ki hayran kaldırmıştı.
Okuluna gitmiş insanlarla çabucak kaynaşamıyordu. Bir kız sınıfa girdi gözlerinden ki öfkeyi gördü. Ona sormak istedi ama çekindi. Kız sesizce ağlamaya başladı. Yanına biri oturdu kızın. "Ağlama" diyordu nolmuştu acaba? Elena çok merak ediyordu.
Kız sınıfın ortasında bağırmaya başladı."aşktan nefret ediyorum beni getirdiği hala bak" o kadar kötü gözüküyordu ki Elena ürperdi.
Anne babasına bakıyordu. Yılların sevgisi be aşkı . Arada kavga vardı ama bağları kopmuyordu onlara minnetle baktı. Elenanın sevgilisi oldu. Fakat çocuk elenadan daha çok onun sevgisini kullanmıştı. Elena bunu çok geç öğrendi. O zaman söz verdi kendisine salak gibi olmucaktı. Aşık olmamıştı ama sevgisini de heba etmemiş olucaktı. Sevgi yoktu Aşk da yoktu belkide ama iki güzel dost edinmişti.
Elena bu konu da cidden çok şanslıydı. İnsanlar doğar, büyür ve ölür. Bildiğimiz bu diğer tabir ise. Okur,çalışır,evlenir. Basit kavram ama hayır asıl kavram Buda olabilir. Okur,meslek,kariyer neden olmasın?
Aşk,aşk,aşk üç harf, üç cümle basit. İzanın kurduğu cümle AŞK LAZIM belki derdim ona sana lazım diye komik espri olarak. Şuan lal olmuştum. Ne desem bilemedim konuşsam kekelerdim. Yada hakka çıkmak için batardım. Bazen karşıya vericeğimiz cevap susmaktı.
"O zaman pazartesi diyoruz gençlik antrenmanım var bizimkilerle oraya gitmem lazım benim" tunç el sallayarak gitti. Maça kısa zaman kalmıştı. Çok emek veriyordu iyiki de söze de girdi. "Tunç bende geliyorum eve gitmem lazım. Annem aramıştı Elena hadi gelicen mi?" Gitmek istiyormuydum onu da bilmiyorum.
Deli olmuştum oturduğum yere çivilendim resmen. "Sen git ben rüya ile buluşacağım sonra" yalan söylemiştim aptal kafam neden öyle dedim ki. Neyse sonra derdim. O sırada ekranda beliren isim Annem arıyordu. Telefonu alıp açtım."efendim anne?" Hafta sonu olmasına rağmen annemler çalışıyordu.
"Kızım evde değilsin ama eve gitmen lazım rüya aradı beni sesi kötü geliyordu. Ona bakman lazım." Attığım yalan bir anda cidden gerçek olmuştu."tamam ben şimdi gidiyorum sana da haber vericem" diyip telefonu kapattım.
Ayağa kalkıp "benim eve gitmem lazım kardeşim ailemi biraz endişelendirmiş ona bakmam lazım" onlarda kalktı. Güneş öne gelip "bizde gelelim" onlara okeyledim hep beraber ağaç evden çıktı.
YOU ARE READING
AŞK LAZIM
أدب المراهقينBiz üç arkadaş. Sevgi,bağ ve daha fazlası. Biz üç dost. Kalp, acı, kader olan kısacası her şey. Biz üç aile. Birbirimize, güven, sadakat koruyucu olan gene her şey. Birbirimizden hiç ummadığımız anda olan hayatlar. En yokuşu, en ağırı, en mutlusu...