İlk kitabım olduğu için bazı hatalar olabilir okunması dileğiyle 🌺
Bi baktığımda odada kimse yok ve ben tek başıma odadayım beni burda bırakıp gitmemişlerdir demii ben ne saçmalıyorum ya aşağıdan mal kuzenimin sesini duyunca anladım ki aşağıdalar,
Aşağı indim kahvaltı hazırlıyan Adar ile Beril'i gördüm."Ooo Beril ne zamandan beri hamaratsın"
"Zorla yapiyom kızım"
"Kafana silah mı dayadılar"
"Evet ben dayadım"diyip sırıtan Adar'ı görünce öldüm bu kadar güzel gülünmez çocuk
"Hadi biz yemek yaptık sizde sofrayı kurun"bunu diyen Adar olunca hamarat olasım tutuyor hemen kalkıp yardım ettim.
Sofrayı hazırladık yemeğe oturup başladık yemeye Adar bı anda" Lan Aras beni anonim hesaptan işleten senmisin diyince ağzımdakini yememle fışkırtmam bir oldu.Beril belime vurunca daha fazla ölmemi istiyormuş gibi vurdu resmen öldüm dirildim.
"Yavaş be kızım öldüm he"
"Ölmezsin"
Birden Beril kulağıma eğilip "sensin demi o" diyince ikinci bı ölümle burun buruna geldim .
Beni nasıl tanıyor ama bestim mal Asya bu iyi bişey mi?
"Nereden anladın"dedim."Seni tanırım ben"tabiki tanıycan sıçtıgım boka kadar biliyosun çünkü...
"Batu varkende böyle olmuştu"deme şu şeytanın ismini işte
"Yemeğimi yemeye başlayabilir miyim sorgun bittiyse"dedim
"Başla"dedi
"Emredersiniz komutanım"diyip başladım yemeğe ortada kalan tek zeytini almaya çalışırken sakar olduğum için çatalım fırladı yere yerden almaya yeltenirken kaçakları yakaladım Uraz ile Su el ele tam kalkim derken kafamı masaya çarptım.
Resmen kocamın önünde rezil oldum.
Mal kuzenim ile Beril anıra anıra gülüyorlardı.
Yemekten sonra herkes istediği yere gitti.Ben ,Beril,hain Su alışveriş merkezine gidcektik her zaman ki gibi kuzenim benim üzerimden Su ile gelmek için yalakalık yaptı kıyamadım (Kesinlikle Adar geliyor diye değil)
Alışveriş merkezine gelince herkes dağıldı aslında ben kozmetik ürünler almak için gelmiştim ama zorla beni giysi bölümüne soktular,sonra her biri dağıldı .
Adar yanıma gelip"kardeşime hediye almak istiyorum yardım edermisin"dedi
Bı ayakkabıyı görüp çok beğendim denemek için oturup giydim çok beğenmiştim aynısını Adarda giyince dondum kaldım.
Şöyle düşünün;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik anda
RomanceAsya:Selammmm gelecekteki kocam!! 0542*****: Aras git oğlum dalga geçme benle ya iyice sapıttın kocam falan. Asya:Aras değilim ama Aras kocamamı yürüyor bak kırıldım:( 0542***:Beril kuzenim falan demem sana git başkasıyla kafa bul. Asya:Beril mi?Ber...