Üst üste gelen doğum günü mesajları arasında Adar'ın bana birşeyler yazdığını gördüm.
Adar:Asya evinin önündeki parka gelir misin?Demem gereken önemli birşey var var
Asya:Hemen geliyorum.
Adar:Bekliyorum.
Parka doğru gittiğimde bankta etrafına bakan Adar'ı gördüm.
Yanına yaklaştım ve banka oturdum.
Boğazını temizleyip derin bı nefes aldı."Başından belli senden sakladığım ve her seferinde söylemeye çalışıp cesaret edemediğim bir şey var Asya"dedi.
Korkmuştum ne olabilirdi ki?
"Söyle o zaman Adar dinliyorum seni "dedim.
"Asya'm ben senden hoşlanıyorum seni 9 sınıfın başında gördüğümden belli hoşlanıyorum."
Onu ilk defa böyle görmüştüm sanki benim cevabımı hem duymak istiyor hem duymamak istiyordu.
"Adar bazı hatalar yaptım yanlış kişilere değer verdim peki ya sen sen beni terk edip gidicekmisin benim sana verdiğim değeri verebilecekmisin?"dedim.
Aslında ondan hoşlanıyordum ama o benim bu soruma cevap vermeden ona söyleyemezdim çünkü Batu'nun bana yaptıklarından sonra bir erkeğe güvenmem zordu .
"Bana sonuna kadar güvenebilirsin güzelim benim sana olan sevgim o zamandan bu zamana kadar her daim arttı"dedi.
Aslında ilk defa birinin sözü bu kadar güven verici geliyordu çünkü Adar'ın babası annesini terk etmişti babasının yaptığını yapmazdı biliyordum onu güveniyordum aslında bu soruyu sormamda hataydı.
"Bende senden hoşlanıyorum Adar"dedim.
Bunu duyar duymaz dudaklarını dudaklarıma bastırdı.Bu hissi ilk defa yaşıyordum.İste bu beklenmedik anda gelen bir mutluluktu .
"Güzelim rahatsız olmadın demi"dedi.
Bana sesleniyordu ama cevap veremiyordum çünkü o anın etkisinde kalmıştım.
Uzun seslenişinden sonra"Rahatsız olmadım sadece anın etkisinden kurtulamadım"dedim.
Sırıttı çünkü bazen çok açık sözlü oluyordum.
"Dur güzelim bişey unuttum"dedi.
"Neyi unuttun"dedim.
"Benimle çıkar mısın"dedi bağırarak
"Evet "dedim sanki evlilik teklifine evet diyordum
Heyecanlı bir ses tonuyla "Biz şimdi çıkıyor muyuz?"dedi.
Bazen küçük bir çocuk gibi oluyordu,evet bu sadece benim yanımda oluyordu çünkü babası tarafından çocukluğu çalınmış biriydi.
"Evetttttt"dedim.
"O doğum gününde ki şarkıyı hatırladın mı güzelim "dedi.
"Evet,onu senmi açtın "dedim.
"Evet,sen batuyla çıkarken onu dinliyordum belki bir gün bizim şarkımız olur diye"dedi"O zaman o şarkı artık bizim şarkımız "dedim.
Bazı anlar vardır bütün kötü şeyleri unutturan:)
Beğenilmesi dileğiyle 🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik anda
RomanceAsya:Selammmm gelecekteki kocam!! 0542*****: Aras git oğlum dalga geçme benle ya iyice sapıttın kocam falan. Asya:Aras değilim ama Aras kocamamı yürüyor bak kırıldım:( 0542***:Beril kuzenim falan demem sana git başkasıyla kafa bul. Asya:Beril mi?Ber...