Ben tutar gibi vibe almıştım :)
En uzun bölümü yazdım.6 ay sonra Adar'dan
Altı ay geçmişti onsuz altı ay her gün uyanacağını umut ediyordum onun uyanmadığı her gün kendimi öldürme isteğim artıyordu.
Doktor artık fişini çekmemizin onun acı çekmeden ölmesi için iyi olduğunu söyledi ama bunu kabul edemezdik o uyanacaktı Asya'm uyanacaktı.
Doktoru zorla ikna ederek odasına girdim şarkımızı dinlemesini istiyordum.
🎶
Gelse bile son günüm
Koluna alsa ölüm
Gözlerinin önünde
Seninle geçen günüm
Senden sonra kalbimi
Sevgilere kapadım
Ben seninle o günü
Bin yıl gibi yaşadım
Son arzun nedir diye
Gelipte bana sorsalar
Gözlerime bakıpta
Herşeyi anlasalarAsya'dan
Gözlerimi açmaya çalışıyordum ama niye açılmıyordu haykırmak istiyordum ama haykıramıyordum.Adar'ın sesi geliyordu onunla konuşmak istiyordum neden cevap veremiyordum.
Ben neredeydim ve neden o kadının gülüşü kulaklarımda yankılanıyordu üstüme dogru geliyordu git desemden geliyordu korkuyordum ailem neredeydi.
Bi an önce kurtulmam lazımdı her o kadın bana yaklaştığında kardeşimin ağlama sesini duyuyordum.
Adar'dan
Asya'nın parmağı kıpırdıyordu ve bişeyler sayıklıyordu hemen doktoru çağırdım.Onun şuan ya uyanacağını ya da bir daha uyanamacağını söyledi doktor.
Keşke bir mucize olsa da Asya uyansaydı.
Birden Asya'nın bağlı olduğu makineden sesler geliyordu herşey yavaş yavaş düşüyordu.
Doktor bizi hızla odadan çıkardı içeriye girmeye çalıştım ama Aras beni tuttu.
Ve o an kendimi kaybederek yavaş yavaş gözlerimi kapadım.
Asya'dan
Gözlerimi açtığımda yanımda ailemden kimse yoktu.Doktor "sonunda Asya hanım uyandınız şimdi ailenizi dışarıdan tek tek içeriye alcam olur mu?" dedi.
"Olur,olur" dedim.
Önce annem geldi ,ne kadar zaman geçmişti acaba annem çökmüştü yüzünde hiç bişey olmayan annemin ,yüzünde kırışıklıklar oluşmuştu.
"Özür dilerim kızım seni oraya göndermemeliydim" dedi.
"Anne o nasıl söz öyle bak ben sapa sağlamım" dedim.
"Anne Uraz nasıl o iyi mi?" dedim.
"Çok iyi kızım kapıda o seni bekliyorlar" dedi.
"Adar,o nerede?"
"Başka bi odada sakinleştirici verdiler" dedi.
"Ne zaman uyanır" dedim.
"Kızım önemli olan senin sağlığın rahatla o iyi yarım saate uyanır" dedi
Daha sonra annem çıktıktan sonra Uraz geldi göz altı torbaları oluşmuştu bana bakar bakmaz ağladı.
"Şşş ağlama gel yanıma" dedim.
Gözlerini silip bana sıkıca sarıldı."Yavaş be ayı daha yeni iyileştim" dedim.
"Çok özledim seni" dedi.
"Bende seni sizi çok özledim" dedim.
"Keşke annelerimizi seçebilseydik senin anneni seçerdim" dedi.
"Seçmene gerek yokki o zaten senin annen" dedim.
"Doğuran değil bakıp büyüten annedir" dedim.
Gülümsedi tekrar sarıldı.
"Ben çıkıyorum diğerleride gelsin" dedi.
Beril geldi koşarak yanıma oturdu önce uzunca inceledi beni sonra sarıldı.
"Bi an Adar ile evlenmeden gitceksin sandım" dedi.
"Onla evlenmeden asla gitmem onu karım yapcam" dedim.
"Çok özledim be kızım" dedi.
"Ben kimseye sormadım ne zamandır yatıyorum" dedim.
"6 ay oldu kızım resmen kış uykusuna yattın" dedi
"Bu doktoruna kıl oldum bizi içeriye almıyor keltoş hepimiz girsek nolur yani şimdi senden nasıl ayrılcam" dedi.
"Yerim karım ama haklı şimdi git yine gelirsin" dedim.
"Tamamdır öptüm" dedi.
Eliyle öpücük atıp gitti o çıktıktan sonra Su geldi."Oha altı ayda gittikçe yaşlanmışsın" dedi.
"Kırıldım çok ayıp" dedim.
Elini kalbine koyarak yüzünü büzdü.
"Ben geldim diye üzüldün Adar gelse havalara uçardın" dedi.
"Aaa nerden bildin" dedim gülerek
"Bu seferde ben kırıldım gidiyorum" dedi.
Telefonuna gelen mesajı okudu.
"Neyse şaka bi yana Adar uyanmış ben kaçtım" dedi.
Okunacağına inanıyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik anda
RomanceAsya:Selammmm gelecekteki kocam!! 0542*****: Aras git oğlum dalga geçme benle ya iyice sapıttın kocam falan. Asya:Aras değilim ama Aras kocamamı yürüyor bak kırıldım:( 0542***:Beril kuzenim falan demem sana git başkasıyla kafa bul. Asya:Beril mi?Ber...