Yazdığım kitap begenilmiyor ama yazmak sardı sevdigim icin bu kitabı yazmaya devam edicem.
Gören kişiler beğenip yorum yapsa keşkee 🌺
Günümüz
Annem geldiğinde çok korkmuş bir vaziyette bana bakıyordu çünkü teyzem kendi oğluna zarar verecek durumda biriydi.Annem "Onu en son ne zaman ve nerede gördünüz" dedi.
"Anne onu, en son evden çıkarken gördüm su ise en son onu tutulduğu yerde görmüş" dedim.
Birkaç bilgi daha anneme verdikten sonra onu aramaya çıktık daha sonra annemin telefonunu bilinmeyen bir numaradan arama geldi o kisi teyze olmayı hak etmeyen teyzemdi.
"Eğer Uraz'ı istiyorsan Asyayı buraya getirirsin ya da onu burada kendi ellerimle boğarak öldürürüm" dedi.
Bunu duyduktan sonra aynı tam o zaman ki gibi nefesim kesilmişti o durumdan nasıl zorluklarla çıktığımı ailem bilirdi ve onu yaşatan kişi ise yine o kadındı.
Annem ile polislerle bir şeyler konuştuktan sonra yanıma geldiler
Bana "kuzenimi kurtarmak için teyzemin dediği yere gitmeme ve onların da beni orada bekleyeceğini" söylediler.Kuzenim için yem olmaya kabul ettim.
Sonra teyzemin dediği yere daha doğrusu, o kadının dediği yere gitmek icin yola çıktık beni oranın yakınlarında tek göndereceklerdi anneme sarıldıktan sonra eski bir hastanenin içine doğru girdim içeriden o kadar iğrenç kokular geliyordu ki resmen koku yüzünden bayılacaktım,buna mecburdum çünkü kuzenimi yani tek kalan kardeşimi kurtarmam lazımdı.
İçeriye girdiğimde onun iğrenç sesi ile karşılaştım onun sesini duymak o kadar acı veriyordu ki sanki 10 yıl geriye gidiyormuşum gibiydi sanki sürekli o döngü içinde kavrulmuş ateşte yanarken gözlerimin önünde can veren kardeşimi görüyordum ondan o derece nefret ediyordum ki ilk hamlede onu boğarak öldürmek istiyordum.
"Hoş geldin gömüleceğin yere" dedi.
"Buraya ben tek başıma gömülmeyeceğim kendimle beraber senide gömeceğim şirret karı" dedim.
İgrenç sesiyle bir kahkaha patlattı o nefes alınca bile sinirleniyordum o gün kardeşim öleceğine keşke şu lanet kaşar ölseydi.
"Kuzenime naptın gel dedin geldim o nerde" dedim.
"Merak etme sen öldükten sonra oda arkandan gelcek" dedi.
Bütün çıkan sesimle ona bağırarak lanet ettim.
"Bugün senden başka kimse ölmicek" dedim.
Bi anda arkadan 2 adam gelerek beni tuttular ve beni bağladılar o kadın her adım attıkça yanıma yaklaşıyordu."Digerini de getirin" dedi.
Adamlarına bunu dedikten sonra elindeki bıçağı koluma batırdı polisler nerde kalmıştı ama haklılardı daha Uraz burda degildi.
"Her acıyı iliklerine kadar hissedeceksin acı cekerek ölceksin bu senin dogmanın karsılığında sana küçük bir hediye" dedi.
Gözlerim baygın bir şekilde adamların elinde sürüklenen Uraz'ı gördü kolumun acısı bile Uraz'ı böyle görmenin acısıyla bir değildi.
"Sen iğrenç bir şeysin sen kendi oğluna zarar verecek kadar delirmiş bir insansın benim zarar vermeme gerek yok sen zaten acınacak derecede kötüsün"dedim.
Adamlarını göndermişti ve mal adamları elimi tam bağlayamamıştı elime açarak yüzüne yumruğu geçirdim elindeki bıçağı bu sefer ayağıma sapladı sonra karnıma batırdı daha sonra da bıçağı etkisiz hale getirdikten sonra içeriye polisler geldi ondan kurtulmuştum ama ayağıma ,karnıma ve koluma sapladığı bıçaklardan kurtulamamıştım ve tam o anda bayılmıştım.
Her zaman ki gibi okunulup begenilmesi ve yorum yapılması dilegiyle🌺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik anda
RomanceAsya:Selammmm gelecekteki kocam!! 0542*****: Aras git oğlum dalga geçme benle ya iyice sapıttın kocam falan. Asya:Aras değilim ama Aras kocamamı yürüyor bak kırıldım:( 0542***:Beril kuzenim falan demem sana git başkasıyla kafa bul. Asya:Beril mi?Ber...