Öylesine yazdığım bı kurgu yine de tutmasını istiyorum :)
Adar ile 5 aydır çıkıyordum ama anonim olarak bayadır yazmıyordum sanırım bu işi bırakmalıydım ama onu test etmem gerekirdi.Asya: Kırıldım, yanındaki kız kimdi bugün?
benialdatanadam: Sana açıklamak zorunda mıyım?
Asya:Çok kırıcısın:(
benialdatanadam:Anonim kız şimdi yanımdaki kız benim sevgilimdi ve demek ki sevgilim varsa bana yazman sence de saçma olmaz mı?
Asya:Sevgili mi yaptın:(
benialdatanadam:Dediğimi anladın sen.
Asya:Ee durum buysa benimde bir açıklama yapmam gerek.
benialdatanadam:Ne?
Asya: Sevgilim sence kim olabilirim?
benialdatanadam: Asya senmisin?
Asya:Evetttt!!
benialdatanadam:Bu anonim yüzünden seni aldattığımı düşünürsün diye çok korktum güzelim ama bı yanımda onun sen olacağına inanmıştı.
Asya:Ee artık bu numaradan konuşmayı bırakalım demi sevgilim.
benialdatanadam:Olur miniğim.
"benialdatanadam","Adar'ım" olarak değiştirildi.
Adar ile konuşmam bittikten sonra ekranı kapatıp zilin çalmasıyla aşağıya indim.
Evde kimse yoktu annem ile babam yıl dönümünü kutlamaya gitmişlerdi Uraz ise hiç bişey demeden evden çıkmıştı arayıp sormamıştım.
Kapıyı açtığımda karşımda Su vardı.Nefes nefese kalmıştı acaba nolmustu?"Asya Uraz o onu götürdüler"
"Ne ne diyorsun nereye götürdüler"
"Bilmiyorum"
İçimde öyle bir korku vardı ki o nasıldı?
"Nasıl bilmiyorsun kızım ne gördüğünü anlat noldu?"
"Bak şimdi birileri evime gelip beni zorla bı yere götürdüler,daha sonra telefonumu çıkartıp açmamı söylediler açtım telefonu Uraz'ın numarası hangisi dediler söylemedim ama biz bulursak onu öldürürüz dediler çok korktum özür dilerim
Uraz hemen açınca yeri söylediler geldi sonra sonra onu götürdüler arabada bı kadın vardı cam açıktı saçının rengi Uraz'ın saçının rengindendi sanki yüzünün bı kısmı yanmış gibiydi ."O böyle anlatınca sanki bı şakaymış gibi geliyordu ama şaka değildi ve bu gerçekti!!
"Polisi aradın mı?"dedim.
"Ne hayır,arama ona bişey yaparlarsa"dedi.
"Su!kendine gel film çekmiyoruz burda sen polisi ara ben annemi aricam"dedim
"Peki"dedi
Annem telefonunu açmıyordu ve ben her dakikada deliriyordum bı kaç defa daha çaldıktan sonra en sonunda açtı.
"Efendim,benim güzeller güzeli kızım"
Annem tam konuşacakken lafını kestim."Anne Uraz yok"
Bunu söylerken o olaydan sonra ilk defa zorlanmıştım."Yine şaka yapmayın kızım nasıl yok koskaca çocuk"
Keşke anne yine o aptal şakalarımızdan olsaydı keşke..."Anne bu sefer gerçekten ciddiyim lütfen buraya gelin ona bişey olmasın lütfen anne"
Ağlarken zar zor konuşmuştum."Tamam kızım biz hemen geliyoruz sakın bı yere ayrılma "
" Dur kapatma anne tek birşey soracağım teyzem gerçekten o yangında öldü mü?"
Su'nun lafının üzerine acaba o kadın teyzem olabilir miydi?"Bilmiyorum kızım özür dilerim"
Annem böyle dediğine göre o yaşıyordu kardeşimin katili yaşıyordu.
Daha büyüyemeyen minik Alya'nın katili ölmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik anda
RomanceAsya:Selammmm gelecekteki kocam!! 0542*****: Aras git oğlum dalga geçme benle ya iyice sapıttın kocam falan. Asya:Aras değilim ama Aras kocamamı yürüyor bak kırıldım:( 0542***:Beril kuzenim falan demem sana git başkasıyla kafa bul. Asya:Beril mi?Ber...