Yorum yapıp beğenen olsa keşke ama okuyan da yok :)
Şimdi ben sevdiğim çocukla çıkıyordum.Ve o benim sevgilimdi ama bı sorun vardı anonime devam mı etmeliyim yoksa o anonimin ben olduğunu söylemelimiydim.
Bunu düşünürken uyuya kalmışım.
💤
Sabah uyandığımda yanı başımda pardon dibimde Azrail gibi bekleyen Beril'i gördüm ne ara gelmişti ve saat kaçtı.
Saat daha 8'di.Ama ben Üniversite mezuniyeti için Beril ile elbise alışverişine çıkmaya söz vermiştim.
Dün ki o olay resmen rüya gibi geliyordu,acaba Beril'e anlatmam gerekli miydi? Aklımda onca soru vardı ki resmen beynimin içi savaş alanıydı.
Bunları boş verip giyinmeye başladım.
Adar'dan mesaj gelmişti.Balımm: Günaydınnnnn miniğim
Asya: Günaydınnnn.
Balımm:Bil bakalım neredeyim?
Asya: Hmm...bizim evde bizimle alışverişe geliceksin dimii
Balımm:Zeki boncuğum benim
Asya: Yanıma gelsene Beril var gönderirim onu :)
Balımm:Geliyorum prenses
Beril'i mutfağa anneme kahvaltı hazırlamasına yardım etmek için gönderdim ardından Adar geldi.
Birden bana sarılınca şok oldum
ama çok tatlıydı.Bad boy çocuğu tatlı yaptık 💅
Biraz Adar ile özlem giderdikten sonra onu aşağıya gönderip üstümü başımı düzeltip aşağıya indim.
Annem ile Adar çok iyi anlaşıyorlardı acaba bı çılgınlık yapıp o senin damadın mı deseydim bu arada yapardım ama kadının kalbine inmesin diye yapmıyordum hayırlı evladın ta kendisiyimdir.
Kahvaltı yaptıktan sonra evden çıktık ve alışveriş merkezine doğru yola çıktık.
Oraya vardığımızda Beril bizi bırakıp Aras'ın yanına geçti."Ee sevgilim bana elbise bakmaya gidelim mi?"dedim.
"Olur"dedi.
Bir mağazaya girer girmez gözüme yeşil bir elbise çarptı ;
Elbise temsili!
"Bunu denemek istiyorum"dedim çalışana
"Elbette buyrun"dedi.
Kabine girip giydikten sonra çıktım Adar resmen beni baştan aşağıya süzüyordu .
"Sen böyle giyinirsen bazıları kendine hakim olamicak güzellik"dedi.
"Kim olamaz mesela"dedim.
Resmen ateşe körükle gidiyordum.
"Mezuniyet akşamı evime gelirsen görürsün"dedi.
"Hmm öyle mi"dedim.
Kızımız melekti şeytan oldu.
"Öyle"dedi.
"O zaman-"
Tam birşey dicekken Uraz Su ile yanımıza geldi Adar'ın kulağına eğilerek "Ben diyorum bu çocuk tatlı anların düşmanı diye"dedim.
Hafif bı sesle kıkırdadı.
Bu çocuk biraz daha gülerse ben katil olcam ya çalışan resmen Adar'ın ağzına düşecekti.
"Adarrr bence sen gülme yoksa ben bu yaşımda hapishaneyi boylicam aşkım"dedim.
"O zaman sende o elbiseyi alma bebeğim" dedi.
Gerçekten bebeğin miyim?
"Olmaz"dedim.
Elbisenin parasını babamın kartı ile ödedikten sonra mağazadan tam çıkıyorduk ki çalışan kız Adar'a gelip numaranı verir misin dedi.
"Yanında sevgilisi olan bı erkeğin numarasını istemekte ne bilim "dedim.
"Sevgilisiysen banane senden numaranı istemiyorum ondan istiyorum "dedi.
Şimdi kimse seni benden alamaz kaşar!
Okuyan varsa beğenip yorum yapabilir mi?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik anda
RomanceAsya:Selammmm gelecekteki kocam!! 0542*****: Aras git oğlum dalga geçme benle ya iyice sapıttın kocam falan. Asya:Aras değilim ama Aras kocamamı yürüyor bak kırıldım:( 0542***:Beril kuzenim falan demem sana git başkasıyla kafa bul. Asya:Beril mi?Ber...