#13

81 6 0
                                    

Kurgunun birazda olsa okunduğunu gördükçe mutlu oluyorum okuyanlara tesekürlerimi iletiyorum🌺

Adardan;
Beril'in araması üzerine telefonumu açtım.

"Adar çok kötü bişey oldu ama şuan telefondan anlatamam acil....hastanesine gel"

Ne olduğunu anlamadan telefon yüzüme kapandı acaba Asya'ya bişey mi oldu?

Düşüncelerim beynimi yerken hızlı bir şekilde giyinip çıkmıştım

Yolda Beril'i aramıştım ama açmamıştı.

Oraya vardığımda Beril bana herseyi anlatmıştı ve benim evim,hayatıma o teyzesi olan kadın zarar vermişti.

Doktor yanımıza gelip" karnına saplanan bıçak yüzünden organlarının zarar gördüğünü iç kanamasının durduramadıklarını ve herşeye hazırlıklı olmamız gerektiğini "söyledi.

Daha sonra ameliyat için annesine bir belge imzalattı ve hemen ameliyathaneye aldılar Asyam'ı

Aradan 2,3 saat geçmişti doktor ameliyatın iyi gectiğini fakat uyanmasının ona bağlı olduğunu söylemişti.

O an yıkılmıştım benim herşeyime ne yapmışlardı ona bişey olursa kendi mi asla affedemezdim.

Yanıma gelen Beril'e;

"Evet o uyanacak evet o uyanmak zorunda demi Beril"dedim.

"O inatçıdır biliyorsun seni diğer kızlara bırakmaz"dedi.

"Evet o beni bırakmaz o Uraz'ı bırakmaz o annesini seni Su'yu bırakmaz"dedim.

" Evet daha senle yapmak istediği çok şey var bunları yapmadan gitmez"dedi.

"Peki Uraz nasıl" dedim

"Sadece kafasına sopa ile darbe almış" dedi.

"Keşke Asya'da küçük bir darbeyle kurtulsaydı" dedim.

Doktor Asya'nın yanına girmemize izin vermiyordu ben sevdiğim kadını görmeden yaşayamazdım onu öpmeden ona sarılmadan yaşayamazdım.

Artık akşam olmuştu kimse Asya'nın olduğu yerden bi dakika ayrılmamıştı.

Uraz'ın kontrolu biter bitmez o da gelmişti.

Herkes perişan olmuştu.

Asya'nın annesi herkesin gitmesini onun kızının yanında kalacağını söylemişti ama ben buna izin vermedim.

Annesini ne kadar göndermeye çalışsamda o ısrarla kalmak istiyordu  ve o da beni göndermeye çalışıyordu.
İkimizde onun bu gece uyanacağını düşünerek orda kaldık.

Gözlerimi açtığımda hemen Asya'nın odasına baktım uyanmamıştı.

Yine hayal kırıklığı ile güne başlamıştım.

Beril elinde kahvaltılık ile gelmişti ama benim sevdigim böyleyken ben birsey yiyemezdim.

"Asya uyandığında bu sekil seni görse ne kadar üzülür biliyormusun?" dedi Beril

Zar zor bir lokma yedim ve bıraktım.

Yine onu camdan izlemeye gittim.

Beklenmedik andaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin