Ece'nin yoğun bakıma sonra herkes dağılmıştı,en çok Neslihan ama içine ağlıyordu,herkesi ayakta tutmak için.
"Ya nasıl birşey bulamazsınız ya!" diye haykırdı Elif'in suratına.
"Özür dileriz Neslihan hanım,aramalari sıklaştıracağız."
"Ha bide daha aramalar sıklaşmadı,kızım yoğun bakımda benim!"
Neslihan'ın gözü dolmuştu,hemen Güven yanına gidip belinden tuttu.
"Hadi Neslihan gidelim." dedi Neslihan'ı sakinleştiren ses tonuyla.
Neslihan vücudunu Güven'e yaslamış bir şekilde arabaya bindi,Güven hızla gaza bastı.
Alaz yine evden kaçmaya çalışmıştı,tam o sırada Güven gelip Alaz'ı köşeye çekmiştir.
"Bak Alaz,annenin psikolojisi şuan iyi durumda değil,ve bu normal.Hepinizi bir arada tutmaya çalışırken kendisi dağıldı,biliyorum kardeşinin intikamını almaya çalışıyorsun ama sana söz veriyorum ben alıcam hepinizin intikamını."
"Doktor kısıtlamasın bizi,bak bende sana söz veriyorum beni bir sal hiçkimseye birşey yapayacağım!"
Güven omzunu sıktı Alaz'ın "Asi'nin üzerine söz?"
Alaz tebessüm etti, "Asi'nin üzerine söz.."
Güven çocuğu salıp eve girdi,başını öne eğmiş Neslihan'ı görüp kalbinin acısıyla baş etmeye çalışırken kadının yanına geçip saçlarını kenara çekip boynuna bir buse kondurdu.
"İyimisin güzelim diyeceğim saçma olacak.."
Neslihan başını Güven'ın omzuna yasladı,Güven omzuna gelen yaşı farketti ve hızlıca sarmaladı kadının.
"Şşş tamam.." diyerek saçını okşadı Neslihan'ın.
"Ben çok yoruldum Güven,çok." hıçkırıklar içinde.
Güven güçlü kalmaya çalıştı,kadını sakinleştirdi.Sonra ufak bir işinin olduğunu söyleyip bir köşeye çekildi ve güvendiği bir arkadaşı olan Gürkan'ı aradı.
"Alo Gürkan."
"Buyur abi?"
"Geçen bir olay anlattım ya sana,işte o adamı yakalarsan yada bir yerde görürsen haber verirmisin."
"Tabii abide,sen neden taktın olaya.Yenge için mi?"
"Aynen öyle,bu adam Neslihan'ın canını sıktıkça öldüresim geliyor,daha önce verdiğim sözü bozacağım." dişlerini sıkarak.
"Güveeen!" diye bir sesleniş duymasıyla sakinleşmesi bir oldu.
"Tamam Güven'ım o iş bende."
Güven sesin geldiği yere doğru gittiğinde Can'a mama veren Neslihan'ı gördü.
"Gelsene tut şu çocuğu."
Güven yavaşça çocuğu alıp sırtını sıvazladı,Neslihan mamayıda Güven'ın eline tutuşturduğunda şaşkınlıkla baktı.
"Ne yapayım bunlarla?"
"Al ye diye verdim Güven,Allah Allah besle işte çocuğu,Yaman'a yapamadığına Can'a yap."
Neslihan göz devirdi,Güven kadının bu halinden bile etkilenmiştir,çocuğa mama verirken Yaman gülerek mutfağa girmiştir.