(istek bölüm) Ceylin583087
Neslihan akşamki eğlence için hazırlanıyordu,dekolteli elbisesini üstüne geçirdikten sonra son dokunuş olarak parfümünü sıktı ve kapıdan çıktı.Neslihan'ı oraya partinin sahibi olan Okan çağırmıştı.
Okan
Neslihan'ın eski yıllardan beri arkadaşı,baba parası yiyor,şımarık büyümüş ve karısını aldatmış.
_______
Neslihan kapıdan çıktığında kolundan çeken Güven ile karşı karşıya geldi."Sen ne arıyorsun burda?"
"Asıl sen böyle dışarıda ne arıyorsun?" diyerek kadını baştan aşağa süzdü.
"Sana hesap vermek zorundamıyım?"
"Evet,bak biliyorsun bulurum olduğunu yeri gelip yakarım."
"Okan'ın konferansına gidiyorum." diyerek kolunu Güven'den kurtardı.
"Ha şu pezevenk Okan?"
"Güven!" dedi sinirle,ve gelen arabaya atlayarak gitti.
"Benim adım Güven ise oraya gelip sana bakanın gözünü oymasam!" diyerek oda arabaya atlayarak oda peşine düştü.
Neslihan tedirgindi,Güven'ın gelip ortalığı dağıtmasından korkuyordu,ki yapardı.
Güven Neslihan'ın içeri girmesinden belli bir süre sonra içeri girdi,sevmediği bir ortamdı ama dayanmaya çalışacaktı,eline bir bardak şarap alıp köşeye geçip Neslihan'ı izlemeye başladı.
Güven güzel güzel Neslihan'ı izlerken,Okan geldi ve selamlaştılar,Okan'ın Neslihan'ın elini öpmesiyle ve beline dokunmasıyla birlikte Güven elindeki bardağı sıkarak kırdı.
Neslihan Okan'ın bu kadar yakın davranmasından daralmış ve tuvalete gitmiştir,ellerini tam yıkayacakken açılan kapıyla içeri giren Güven'ı gördü.
"Burda ne işin var senin!?"
"Sıkmadı mı şu soru? Sen sormadan söyleyeyim evet seni takip ediyorum."
"Uff Güve-" cümlesini tamamlayamadan Güven'ın kan damlayan elini gördü.
"Bu ne naptın sen!"
"Sinirden oldu napmış olabilirim?"
"Ya geç biryere pansuman yapalım."
Güven kanlı olmayan elini kalbine götürdü.
"Elimdeki acı geçer,ya burada ki acı?"
Neslihan birşey diyememişti,sadece bakışıyorlardı,tam kendini kaptırdıkları sırada kapı çaldı.
"Neslihan orda mısın?"
Neslihan gözlerini güvenin gözlerinden çekti ve Okan'a cevap verdi.
"Burdayım,geliyorum."
Neslihan çantasından bir sargı bezi ve pamuk çıkardı,Güven'ın eline tutuşturdu.
"Doktor olduğuna göre kendin yaparsın değil mi?"diyerek arkasına bakmadan çıktı,Güven sadece üstünden sargıyı sarıp tuvaletten çıktı.
Okan,hareketlerini kontrol etmiyordu,en son Neslihan yanağından öptüğünde Güven'ın gözleri dönmüştü.
Güven hızla omuz attı Okan'a ,Okan sarsıldı ve elindeki bardak yere düştü,Neslihan'ın içine stres dolmuş olsasa kurtulduğu için rahatlamıştı.