Merhaba Sayın okuyucular yeni bölüm karşınızda
Başlamadan bir oy verin yawrular
[Very nice okumalar]
♥︎︎★♥︎
Suratıma bakakaldığında gülümsedim elimi uzattım. "Ben mert." dedim.
Elime baktı ardından "bende mina." dedi. Ve elini çekti "az önce söylediğiniz şeyler çok ayıp şeyler lütfen bir daha öyle konuşmayın mert abi. "
Abi mi? Hala abimi diyor bana? "Abi demene gerek yok."
"Hayır kendimden büyüklere saygı ve terbiye göstermem gerekir ailem bana böyle öğretti iyi günler." dedi ve gitti.
Arkasından bakakaldım. Sonra kendime geldim ve Telefonumu çıkarıp ismini Instagram'da arattım.
Çıkan profillere tek tek baktım fakat hiç birinde Mina yoktu. Son profilede tıkladım ve isminin minavecivcivleri olduğunu gördüm. Hesaba girdiğimde 3 bine yakın takipçisi olduğunu ve hesabında sadece hayvanları paylaştığını gördüm.
Sadece Açelya ile birkaç fotoğrafı vardı. Onun dışında hep hayvanların fotoğrafı vardı.
Telefonu geri cebime koydum ve tekrar konferans salonuna gittim.
Mina'dan
Sonunda gelen misafirler gitmişti. Mert bey neden öyle konuşmuştu anlamış değilim.
Yanıma gelen Açelya ile gülümsedim. "Eren nerede ya?" dedi. Eren, benim yaşımda olan Ayrıca Buraya gelen Efe Bey'in kardeşiydi
"Buradayım!" Diyerek kendini bize belli etti Eren. "Abimle konuşuyordum da biraz geç kaldım Kusura bakmayın."
"Önemli değil hadi Biz gidelim." diyerek önümüzden yürüdü Açelya. İkimiz beraber yürüdüğümüzde birisini bana çarpması ile yere düştüm.
Ellerimi çırparak ayağa kalktığımda bana çarpan kişiye "özür dilerim." dedim. Kız bana gözlerini devirdi.
Açelya kızın üstüne yürüyüp "o gözlerini alır götüne sokarım senin!" dedi. "Hem sen çarpıyorsun hem de gözlerini mi deviriyorsun?!" diyerek bir adım daha attı.
"Açelya bir şey olmaz gel hadi" diyerek kolundan çektim. O da kızla konuşmayı kesip gene yürümeye başladı.
"Kızı dövecektim resmen!" dedi, Eren.
"Ne yapayım? 'Pardon arkadaşıma çarptığın için özür dilerim' mi diyeyim?"
"Söylediğin şeyler çok ayıp şeyler Açelya lütfen bir daha öyle şeyler konuşma."
Açelya dediğime güldü ve bana ellerini gösterdi. "Kızım senin abin de yok baksana benim ellerime abim var her gün birisiyle kavga ediyorum." elleri yaraydı.
Açelya'nın iki tane abisi vardı onlar da 26 yaşlarındaydı. Açelya ise 20 yaşındaydı aralarında yaş farkı olmalarına rağmen çok iyi anlaşıyorlardı.
Aslında benim de 2 tane abim olacakmış hem de ikizlermiş fakat annem bir gün merdivenden düşmüş ve bu yüzden bebeklerde ölmüş.
Eren koluma girerek kulağıma eğildi "Ee sen kendine çizecek birisini buldun mu?" dediğinde, utandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSİN BENİM KALBİM
Random(Küfür bulunur!) (Kitabım bittiği zaman okuyup bitiren diğer okuyucular spoi vermesin veya reklam yapmasın!) _ Çatık kaşları ile beraber Bana baktığında sırıttım. Ne kadar tatlı olduğunun farkında mıydı? Ellerini göğsünde birleştirmiş sinirliymiş gi...